Byla zásilka zrušena nebo ne??

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #7904
    mishkaj
    Participant

    Dobrý den podle stavu byla zásilka odeslaná. Když se podíval na sledování zásilky tam zas, že zásilka byla zrušena. Jak to tedy brát? Byla zrušena nebo ne? 😀 či budou mi případně navraceny peníze? Nebo mám otevírat spor? Tohle se mi zatím ještě nestalo. Díky za info.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #7906
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    toto byl už o prázdninách častý jev. Nevím, co si to teď prodejci takto “zvykli” rušit zásilky.
    Prodejce totiž zboží fyzicky ani neposlal. V systému pošty si vyžádal sledovací číslo, které uvedl do Aliexpressu, aby byla zásilka jakože odeslaná, ale zásilku neodeslal. Tím, že nebyla po 10ti dnech od vytvoření sledovacího čísla podaná, pošta sledovací číslo zrušila.
    Normálně otevřete spor, přidejte tam tento obrázek a většinou během jednoho dne to ukončí Aliexpress sám (prodejce se ani nezapojí) a vrátí peníze.
    Občas se stane, že zásilka je i podaná, je tam nějaký tracking a pak je zrušená – to obvykle nastane nějaký problém na poště se zásilkou a pošta jej vrátí prodejci. Jenže oni Vás na to neupozorní a když si zásilky nehlídáte, tak čekáte zbytečně na došlou poštu. Když se toto u objednávky objeví, klidně hned otevřete spor, protože zásilka už na cestě není.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password