Přidej recenzi

Chybný cíl pro doručení

Zvolené téma obsahuje celkem 5 odpovědí. Do diskuze (3 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 1 rok, 5 měsíců.

Prohlížíte 6 příspěvků - 1 z 6 (z 6 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #2241

    Eva
    Uživatel

    Dobrý den. U sledování zásilky je uveden chybný cíl doručení (dopravce): Španělsko. Na dotaz prodejce nereaguje. Nevím, co mám dělat. Mám otevřít spor? K doručení zbývá ještě 45 dní. Adresa pro doručení u objednávky je v pořádku. Prosím o radu. Děkuji. Eva

    #2246

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    pokud je to věc za pár dolarů, tak bych počkala. Prodejci u levnějších věcí napíší nějaké číslo, aby napsané bylo, protože odeslaná zásilka sledovat nejde.
    Pokud je to však za více dolarů, prodejce Vám neodpovídá, tak bych otevřela spor.

    #2248

    Eva
    Uživatel

    Děkuji Ivetko. Zatím počkám. Objednávka je za necelých 8 dolarů. Už se mi to stalo u jiného prodejce a ten vše obratem opravil, tak jsem nevěděla, jak pokračovat v tomto případě. Tak počkám a uvidíme. Ještě jednou děkuji.

    #7791

    Mirekk
    Účastník

    Dobrý den,
    mám stejný problém, u sledování zásilky je země slovensko a dole adresa pro doručení nějakého zákazníka z Gelnice. Nahoře je však adresa správná- moje.Teď ale k problému. Napsal jsem a odeslal screen prodejci, že zboží jde na jinou adresu. On mi odepsal, zeptal se, jestli je moje skutečná adresa správná. Tak jsem mu chtěl odpovědět, která je správná a on mě přidal na black list a já se s ním nemám jak spojit. Nevím, jestli to udělal omylem a nebo schválně, ale každopádně nemám žádný kontakt, který by mě na něj pustil. Co mám dělat?
    Děkuji

    #7792

    Mirekk
    Účastník

    Ještě přidávám screen, kde dole je uvedena špatná adresa na Slovensko

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #7794

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    v příloze tracking nějaké zásilky pro kupujícího ze Slovenska. S Vaší zásilkou to nemá nic společného. Prostě jste dostal cizí číslo zásilky.
    Pokud s prodejcem nelze komunikovat, otevřete spor a žádejte 100% částky zpět.

Prohlížíte 6 příspěvků - 1 z 6 (z 6 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.