Přidej recenzi

Dispute eskalovany prodejcem

Zvolené téma obsahuje celkem 0 odpovědí. Do diskuze (1 hlas) se naposledy zapojil uživatel  Zdenka a poslední změna proběhla před 2 roky, 9 měsíců.

Prohlížíte 1 příspěvek (z 1 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1692

    Zdenka
    Uživatel

    10.listopadu jsem otevřela dispute, protože mi dorazilo poškozené zboží. Prodejce eskaloval na Aliexpress, protože on údajně určil druh přepravy. Od té doby se nic nedeje, status dusputu je: Dispute escalated – Processing. Myslela jsem, že by toto mělo být uzavřeno za nějakých 13 dni, ale téměř měsíc se nic nedeje a já nemám možnost dále eskaloval.
    Nevíte, jak toto řešit? Děkuji a pripadne informace, Zdenka

Prohlížíte 1 příspěvek (z 1 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.