Přidej recenzi

Dispute finished – Status of case: Complaint Close

Zvolené téma obsahuje celkem 3 odpovědi. Do diskuze (3 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 2 roky, 5 měsíců.

Prohlížíte 4 příspěvky - 1 ze 4 (z 4 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1813

    pampam
    Uživatel

    .

    #1815

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    Full refund – znamená plná náhrada (vrácení celé částky)
    z důvodu: zboží nebylo doručeno včas
    poznámka: Kupující obvykle obdrží náhradu během 3-15 pracovních dnů.
    Takže v nejbližších dnech Vám bude platba vrácena zpět na účet a připsána k datu objednávky (listopad/prosinec), kontrolujte tedy účet zpětně. Ze zkušenosti mám peníze obvykle do druhého dne od uzavření sporu.

    #2565

    Aleš
    Uživatel

    Dobrý den,
    možná jsem udělal chybu při uzavírání sporu, mám v tom zmatek 🙂 Otevřel jsem spor dva dny před ukončením dodací lhůty protože zboží mi nepřišlo. Požádal jsem o plnou refundaci, která mi byla schválena s tím, že během 3 – 15 pracovních dnů bych měl peníze dostat, v opačném případě mám požádat AliExpress nebo svoji banku o pomoc.
    V tu dobu se mi v detailu příslušné objednávky změnil text OPEN DISPUTE na DISPUTE FINISHED v modré barvě – já jsem ale spor neuzavíral! Kliknul jsem na tenhle nápis abych se dozvěděl podrobnosti – obchodník spor akceptuje – ale poté text změnil barvu na fialovou 🙂
    Už jednou se mi stalo, že jiný obchodník spor akceptoval kvůli vadnému zboží, ale dodnes od něj nemám ani peníze ani nové zboží…
    V návodu Jak nakupovat… jsem se s třemi vykřičníky dočetl, že spor nemám uzavírat, protože pak ho už nemohu otevřít.
    Chápu správně, že AliExpres tento spor uzavřel s tím, že plná refundace znamená ukončení sporu, peníze dostanu zpět a není tedy o čem se dále bavit? Nebo jsem spor fakticky uzavřel já a tím jsem celý problém vlastně uzavřel? Děkuji.

    #2566

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    spor byl vyřešen (byla přiznána plná náhrada) a tím je ukončen automaticky. A ano, znovu již otevřít nepůjde, ale to nebude potřeba, protože peníze jsou na cestě.
    V návodu je napsáno, že spor nezavírat – to v případě, že prodejce Vám DO ZPRÁVY napíše, že máte spor zavřít a že to spolu nějak vyřešíte (vrátí peníze nebo pošle nové zboží). Jenže zprávy nejsou ve sporu rozhodující (Aliexpress do nich ani pak při případném rozsuzování sporu nevidí), důležité je to, co je uvedeno ve sporu.
    Takže kdyby jste během otevřeného sporu kliknul na zavření (potvzení) sporu, tak spor se považuje za vyřešený mezi Vámi a znovu jej opravdu neotevřete. Můžete však k zavření použít tlačítko Cancel a to spor zruší a objednávka se tváří, jako kdyby nikdy neexistoval a u objednávky se znovu objeví tlačítko Open dispute.

    Pokud se Vám dříve stalo, že spor prodejce akceptoval a potvrdil vrácení peněz, tak Vám buď musely přijít nebo jste měl kontaktovat Aliexpress.

Prohlížíte 4 příspěvky - 1 ze 4 (z 4 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.