Přidej recenzi

Dodatečné účtování nákladů za přepravu

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 diskutující) se naposledy zapojil uživatel  lastun a poslední změna proběhla před 7 měsíci, 2 týdny.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (celkem z 2)
  • Autor
    Příspěvky
  • #9084

    JitkaB83
    Účastník

    Dobrý den,
    objednala jsem si zboží, za které jsem zaplatila, u zboží bylo uvedeno, že doprava do ČR byla zdarma (i k dnešnímu dni je to tam taktéž uvedeno). Nyní se mi ozval prodejce s tím, že za každou položku chce poštovné ve výši 0,5 USD. Můžete mi, prosím, poradit, jak mám nyní postupovat? Má na to prodejce po uzavření objednávky a zaplacení právo? Musí prodejce poslat zboží, i když by mu tyto náklady nebyly zaplaceny?
    Děkuji, Jitka

    #9141

    lastun
    Účastník

    Také se mi to stalo. Chtěli poštovné navíc. Kromě toho mi psali,že pokud s tím nesouhlasím, mohu objednávku zrušit. To jsem zkusila, ale přišla mi odpověď, že objednávka zrušit nelze, neb již byla odeslána, ale v sekci my orders stále bylo awaiting shipment. Nějak jsem to nechápala, žádala jsem prodejce o vysvětlení toho všeho, ale napsali jen, že informace budou k dispozici po prázdninách. O pár dnů pozěji již v my orders stálo awaiting delivery. Ale nic navíc platit nehodlám, nemůžu za to, že to odeslali bez mého souhlasu s navýšením dopravného a navíc stále mají u produktu napsáno free shipping! Dle mého názoru čirá zhůvěřilost!

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (celkem z 2)

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.