domluva s prodejcem
- This topic has 13 replies, 2 voices, and was last updated 8 years, 1 month ago by Iveta.
-
AuthorPosts
-
09/10/2015 at 11:30 #1402MartinaParticipant
Prosím o radu, objednala jsem synovi hodinky, které se po zatřepání rukou rozepínají, tzn mu stále padaly a tak je nenosí. Psala jsem o tom dodavateli, který chtěl poslat foto, že najdeme řešení. Poslala jsem mu video, ze kterého to je patrné a nyní je jeho odpověď : Ok, so the Clasp can solve it by the shop ? it will pay more money ? Anglicky neumím a podle překladače nechápu, co tím chtěl říct…. 🙁 Spor jsem nevyvolávala, zatím jen komunikuju s ním…. Díky
09/10/2015 at 12:10 #1403IvetaKeymasterDobrý den,
řekla bych, že prodejce tím myslí, že byste si to mohla někde nechat vyměnit a ptá se, jestli to budete muset platit. Jako jestli by Vám to v hodinářství nevyměnili zadarmo.10/10/2015 at 16:50 #1408MartinaParticipantpsala jsem mu, že je u nás oprava drahá a on mi odpověděl toto:
or we keep this price as our store coupon ,
or you have other suggestion ?
Mám mu napsat, že bych chtěla poslat nové zapínání, nebo hodinky, případně vrátit peníze, ale nevracet tyto kvůli drahému poštovnému? Nebo mám vyvolat spor?10/10/2015 at 16:54 #1409IvetaKeymasterAno určitě se s ním takto zkuste domluvit. Konečné řešení stejně budete muset přes spor, protože jinak se Vám peníze nevrátí. Když bude slibovat, že pošle nové zapínání, tak to může tvrdit a nemusí ho poslat a bude čekat, že si necháte projít dobu (případně Vám ji neprodlouží). Asi bych tedy chtěla vráti peníze.
10/10/2015 at 16:56 #1410MartinaParticipantjak je dlouhá ta doba, případně kde to najdu kolik zbývá? A co mi to psal? A pokud chci vrátit peníze, nemusím vracet zboží? Díky
10/10/2015 at 17:00 #1411MartinaParticipantaha, tak spor už otevřít nejde, to jsem už v úterý projela 🙁
10/10/2015 at 17:01 #1412IvetaKeymasterKolik zbývá doby najdete v záhlaví objednávky, jak se tam odpočítává čas (pokud jste již nepotvrdila přijetí). Pokud jste již potvrdila, je možné spor otevřít do 15ti dnů od potvrzení.
Když budete chtít vrátit peníze, musíte jedině přes spor a zboží vracet – ve formuláři zaškrtnete NE.Psal Vám, že nabízí slevový kupon do jeho obchodu, že když příště nakoupíte, tak budete mít slevu. Nebo máte navrhnout svůj návrh. Já kupuji vždy jinde, takže slevové kupony odmítám, ale záleží na Vás.
10/10/2015 at 17:03 #1413IvetaKeymasterAha, tak spor už nejde. Tak jedině, že by Vám poslal peníze přes Paypal (nemusí, protože peníze už dostal a ví, že otevřít spor nemůžete). Nebo vzít ten slevový kupon 🙁
10/10/2015 at 17:04 #1414IvetaKeymasterje vidět, že je to férový prodejce, když s Vámi ještě komunikuje… Většina prodejců přestane na zprávy reagovat, jakmile potvrdíte příjem.
10/10/2015 at 17:14 #1416MartinaParticipantTak uvidíme, poslala jsem mu ten můj požadavek. Dík za pomoc!
12/10/2015 at 23:07 #1427MartinaParticipanttak ještě jednou poprosím o překlad. To je jeho reakce na to, že chci nové zapínání nebo nové hodinky případně vrátit peníze
make the coupon , you can choose one goods in our store
then I cut the price for you
and you can get ta new goods ,
that’t will be goods ,
isn’t it ?
dearale snad bude fakt férový, když to se mnou už 14 dní řeší 😉
12/10/2015 at 23:15 #1428IvetaKeymasterKdyž nemůže vrátit peníze přes spor, tak se to snaží nahradit kuponem. Máte si u něj vybrat zboží (třeba nové stejné hodinky) a on Vám sníží cenu, takže budete mít nové zboží místo aby jen vrátil peníze kvůli zapínání.
12/10/2015 at 23:33 #1429MartinaParticipantno to právě nechápu, já mu psala, že má poslat nové hodinky….tak on je asi nechce poslat úplně bez platby 🙁 Díky.
12/10/2015 at 23:37 #1430IvetaKeymasterno to nechce, když jsou vlastně funční, sice funkční do kapsy místo na zápěstí, ale funkční. A vzhledem k tomu, že si myslí, že by Vám to zapínání v ČR někdo zdarma vyměnil, tak tam to ani nemá žádnou hodnotu. Proto nabízí slevu, ač by už ani nemusel.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.