Přidej recenzi

Doprava

Zvolené téma obsahuje celkem 3 odpovědi. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 3 roky, 4 měsíců.

Prohlížíte 4 příspěvky - 1 ze 4 (z 4 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1024

    Martina
    Uživatel

    Dobrý deň.Prosím o radu. Mám objednané šaty s Aliexpresu. Dali mi ich že zmrazené, potom zatvorené. Keď si kliknem na China post air mail tak mi tam ukáže že sú na Slovensku, takto je tam napísané:
    05.05.2015 11:33:00 Dosah [Bratislava] zmenáreň
    05.05.2015 17:55:00 [Bratislava] prevedená na colnom
    05.11.2015 14:17:00 [Slovensko] Post pokúsiť hlasovania
    05.11.2015 15:26:00 [Slovensko] Post má Tuote
    Prosím Vás čo znamená, že post má toute?
    Keď si dám vyhľadať na našej pošte sledovacie číslo (dva produkty) tak mi dá na tieto čo sa konkrétne informujem, že už sú doručené ale nie u mňa ale úplne niekde inde, v inom meste dňa 11.5. o 15:26hodine a čo mám druhé tak že sú doručené adresátovi, ale mne nie okres nieje napísaný.Môžu byť rovnaké sledovacie čísla? Ako neviem teraz či to dali niekomu inému, či mi to ešte vlastne príde a ak nie či mi vrátia peniaze.Prosím Vás poradte mi.Martina

    #1025

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,

    pokud Vám byla objednávka zmražena a zavřena, tak Vám automaticky vrátí Aliexpress peníze zpět.
    Většinou totiž prodejce napíše číslo, jako že je zásilka odeslaná, ale ve skutečnosti nic neposlal. Když těch případů je více, upozorní tím na sebe Aliexpress a ten mu začne nové objednávky zmrazovat a poté ho vyloučí z Aliexpress jako prodejce. Může se ale stát, že budete mít štěstí a prodejce zboží skutečně odešle a Vám i přijde – v tom případě si ho můžete nechat zadarmo.

    To, že se balíček zobrazuje doručený někam jinam, je častý případ. Prodejce odešle z X objednávek zboží jen jednomu kupujícímu, ale dalším kupujícím dá stejné číslo, ačkoliv zboží vůbec neposlal, případně poslal bez sledovacího čísla. Možná Vám šaty dojít mohou, ale asi už bych je neočekávala. Aliexpress Vám vrátí peníze a tím je vše vyřešeno.

    #1026

    Martina
    Uživatel

    Ďakujem veľmi pekne za odpoveď za tie zmrazené šaty mi už peniaze vrátili takže to je už asi vyriešené. Ale mám tamešte jedny kde mám potvrdiť príjem a tam mi vyhodí keď dám sledovacie číslo že už boli doručené na adresu, ale mne neprišli.Asi 20 dní mám na potvrdenie, ak mi dovtedy neprídu, čo mám urobiť? Mám im napísať alebo aký je postup?Ďakujem

    #1027

    Iveta
    Klíčník

    Pokud podle čísla balíčku přišla zásilka na jinou adresu, zkuste nejdříve napsat zprávu prodejci, že dle trackovacího čísla je zásilka doručena na jinou adresu. Jestli by mohl překontrolovat, zda napsal správné číslo (mohl se upsat, to se může stát). Pokud do 3 dnů nebude reagovat, otevřete spor, že zboží nelze sledovat a požadujte plnou náhradu zpět. Pravděpodobně se ozve s žádostí, ať dále čekáte, že to určitě přijde, ale na to nespoléhejte a žádejte správné číslo zásilky. Prodejce se pravděpodobně bude snažit natahovat čas, aby Váš čas pro doručení vypršel a on tak dostal peníze „zadarmo“.

Prohlížíte 4 příspěvky - 1 ze 4 (z 4 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.