Dotaz

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Posts
  • #2112
    Bohumil
    Participant

    Dobrý den Ivetko
    Dlouho jsem nic nekupoval a tak jsem neměl problém.Teď jsem si objednal zboží na ryby a už jsou problémy a chci se poradit.Prodejce mi oznámil že zboží odeslal ale neuvedl dopravce a uvedl nějaké 8mi místné číslo které ať zadám jakékoli sledovací službě tak mi oznámí že číslo je vadné.Dvakrát jsem žádal prodejce ať mi sdělí správné číslo ať se mohu podívat kde se zboží nachází a on mi pořád jenom píše že zboží je na cestě a že doprava trvá dlouho a že mám vydržet.Tak už jsem to nevydržel a otevřel spor a on na to že to poškozuje jeho obchod a abych vydržel že je zboží na cestě a abych spor zrušil a pokud zboží neobdržím tak že prodloužíme dodací dobu a nějak problém vyřešíme.Můžete mi poradit co mám dělat když mi nechce prodejce oznámit sledovací číslo abych si mohl zjistit jestli je zboží opravdu na cestě nebo jak to mám vyřešit?
    Děkuji

    #2113
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    já myslím, že poslal správné číslo, jen nejde nikde sledovat. Možná ještě nejde sledovat – je to více než 10 dnů od odeslání? Teď v únoru tam měli svátky, takže se jim na poště zboží asi nakupilo a nestíhají odesílat (jako u nás před Vánoci). Když tak mi sem prosím zkuste napsat číslo zásilky, podívám se, jestli nenajdu 🙂

    #2120
    Bohumil
    Participant

    Dobrý den.
    Já otom vim že tam měly nový rok ale dvakrát jsem žádal ať mi oznámí dopravce a sledovací číslo a on mi jenom pořád píše ať vydržím že cesta je dlouhá.Dříve při objednávkách byl uveden dopravce a nyní tam je pouze způsob dopravy prodejce a jinak nic.
    Tak že číslo moji objednávky je: 72615233519463
    Sledovací číslo které udal prodejce: 18980513
    Adresa která je uvedena pro sledování zásilky a na které nemohu nic najít i na dalších sledovacích adresách je:
    intmail.183.com.cn/icc-itemstatusen.jsp .

    #2128
    Bohumil
    Participant

    Dobrý den Ivetko.
    Podařilo se vám něco zjistit o moji objednávce?Prodejce mi zase psal že mám vydržet tak nevím jestli mám spor ukončit a čekat.
    Děkuji

    #2129
    Iveta
    Keymaster

    Toto číslo se mi nepodařilo vyhledat. Jediné co vím je, že je registrované před 20ti dny a zásilka míří do ČR: http://global.cainiao.com/detail.htm?mailNo=18980513

    Spor bych ještě ukončila, je to hodně brzy. Počkala bych těch 60 dnů než bych otevřela další spor. Možná mezitím zboží přijde.

    Jinak bych na Vás měla prosbu. Pod každým příspěvkem je tlačítko Rychlá odpověď nebo Odpověď. Liší se jen tím, že když kliknete na Odpověď, tak můžete přidávat smajlíky do textu, Rychlá odpověď je bez zobrazených smajlíků. Prosím, používejte jedno z těchto tlačítek, aby se Vaše příspěvky slučovaly do jednoho vlákna. Takto stále zakládáte nová a nová diskuzní vlákna, která pak musím ručně spolu spojovat do jednoho dotazu. Navíc, pokud odpovíte v této diskuzi, Vaše odpověď mi přijde do e-mailu a mohu Vám dříve odpovědět. Nové dotazy se jen zobrazují na zdi této stránky. Děkuji za pochopení 🙂

    #2130
    Bohumil
    Participant

    Děkuji za informaci a dám na vás a zruším spor. Do konce dodání zbývá ještě 39 dní tak uvidíme.Kdyby zboží nepřišlo tak kolik dní před ukončení mám znovu odevřít spor nebo mám prodloužit dodací dobu?
    Děkuji

    #2131
    Iveta
    Keymaster

    Pokud původní doba byla méně než 60 dnů (zjistíte dole v objednávce, bude tam napsáno např. 15-39 dnů), tak prodlužte dobu třeba o 30 dnů a jak překročíte 60 dnů od odeslání, tak otevřete spor. V té době Vám bude třeba zbývat 15 dnů z nastavené doby, ale to nehraje roli. Hlavně, aby Vám doba neprošla.
    Jinak spor se otvírá tak 3-5 dnů před koncem doručovací doby.

    #2172
    Bohumil
    Participant

    Dobrý den Ivetko
    Tak to dopadlo dobře.Dnes mi zboží přišlo,přesto že se nedalo žádnou sledovací službou ani naší poštou dohledat kromě toho co jste mi posala,že je zboží na cestě.Dnes zboží přinesla pošťačka a vše v pořádku.Není mi jasné jakou dopravní službou zboží poslal,když se podle čísla nedalo najít.Hlavně že je to v pořádku.Prodejci jsem se omluvil ,že jsem ho podezříval že zboží neodeslal,tak uvidím jak na to bude reagovat.

    #2188
    Ne Uvedený
    Member

    Dobrý den!
    Jen ohledně té formy, kterou byl balík zaslán. Balík byl zaslán pravděpodobně prostřednictvím China Post. A českou poštou převzán jako tzv. “obyčejný balík/dopis”. Z toho vyplývá že balík nebylo možné mimo Čínu a tedy i v ČR sledovat. Dle mého pátrání o fungování čínské pošty jsou balíky označené právě pouze několikamístným číslem sledovatelné pouze na území číny. A to ještě pouze v případě, že jejich deklarovaná hodnota přesáhne určitý limit.

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password