Přidej recenzi

dotaz objednávka

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 1 rok, 7 měsíců.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #7611

    EDK
    Účastník

    Dobrý den, objednala jsem zboží na aliExpress, přišel mi e-mail, že prodejce zboží odeslal vč. sledovacího čísla. Nyní ve sledování zásilky je uvedeno, že objednávka byla zrušena. Jak mám dále postupovat? Děkuji.

    #7657

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    můžete prodejci napsat zprávu, aby ověřil stav Vaší zásilky a případně se s ním dohodnout na otevření sporu a vrácení peněz.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.