Přidej recenzi

eskalování sporu

Zvolené téma obsahuje celkem 8 odpovědí. Do diskuze (3 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Martin a poslední změna proběhla před 2 roky, 9 měsíců.

Prohlížíte 9 příspěvků - 1 z 9 (z 9 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1281

    Agata Koci
    Uživatel

    Dobrý den, reklamovala jsem zboží, prodejce mi nabídl kompenzaci, bohužel jsem byla mimo a nestihla řešení přijmout, spor se mi automaticky eskaloval. Lze s tím ještě něco dělat, vrátit se zpět a přijmout navrhované řešení. Jednalo se o crossbody taštičku, kde se mi ihned utrhlo ucho přes rameno, stála 4,33 eur a prodejce mi nabídl 1 eur, nevím jestli je to adekvátní a mám přijmout, nebo čekat, jak se vyřeší eskalovaný spor.
    Děkuji za odpověď

    #1283

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    jestli jste požadovala více peněz, tak počkejte na dořešení eskalace. V poslední době se mi však stává, že když spor eskaluji, tak mi prodejce do dvou dnů vyhoví v mém návrhu – asi se bojí Aliexpress, když budou zkoumat eskalovaný spor a poté budou nějakým způsobem „trestáni“ v obchodování.

    #1291

    Agata Koci
    Uživatel

    Dobrý den Iveto, můžete mi pomoc?
    Přišlo mi toto, samozřejmě pro mě je lepší první možnost bez vrácení peněz, co mám teď udělat, mám 3 dny na nějakou odpověď a nevím, kam s ní, musím to vyřešit dnes, zítra už nebudu doma. Děkuji
    Thank you for contacting AliExpress.
    Please kindly understand that our mediation is on the basis that you provided enough evidence for your claim. If you failed to provide sufficient valid evidence eventually, AliExpress Case Management Team could not consider your claim as requested.
    Regarding your dispute about the order, Aliexpress can provide you two following options, and we kindly invite you to choose one of them:
    Option 1) 80% refund without returning goods. (We checked the information and supportive evidence you provided for this dispute, your claim about damaged problem is accepted. According to the problem of the order, we can provide you this partial refund option. If you would like to get a full refund, we suggest you to choose option 2.)
    Option 2) Return the goods for a full refund.
    a). Return shipping cost: Please kindly note that if there is no agreement that seller pay the returning shipping fee, according to the return policy that seller set for this order, buyer may need to pay for the returning freight; thus a partial refund as compensation would be a better choice if you would like to keep the product that still has certain value.
    b). Return Address: If you choose this way, we will ask seller to provide the returning address. Please be aware that the returning address must be confirmed or provided by seller. If you send it to a wrong place, you will be responsible for the loss.
    Please let us know your choice or other remarks within 3 calendar days. If you fail to choose or reach an agreement with seller before the deadline, we will close this dispute directly according to the option 1. If the seller provides valid counter evidence as response, we might update options you could choose.
    Note: If you have already settled the dispute with seller, please kindly give a response in the dispute detail page so that we can be informed and follow this dispute based on the settlement.
    Thank you in advance for your understanding and great cooperation.
    Best regards,
    AliExpress Case Management Team

    #1292

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    ano, také bych volila možnost 1. Ve sporu by mělo být nějaké tlačítko na aktualizaci/update/modifikaci sporu? To nevím, zatím mi všechny spory Aliexpress rozhodnul jedním konečným řešením, nedal mi na výběr. Když to necháte být, nebudete reagovat, tak stejně spor vyřeší podle možnosti 1, jak píší.

    #2198

    Martin
    Uživatel

    Dobrý den. Reklamuji rozbyté zboží a nemohu dospět k dohodě s prodejcem. Dnes jsem prodloužil spor o 4 dny tak mám čas. Nemohu nikde najít tlačítko na eskalování sporu poradíte my . Děkuju a přeju krásný den Martin

    #2199

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    nerozumím tomu, jak jste prodloužil spor o 4 dny. Tlačítko na eskalování sporu je hned v záhlaví sporu – viz příloha.

    Attachments:
    #2202

    Martin
    Uživatel

    Dobrý den . Nemám na hlavní stránce kolonku na escalování sporu,. Mám tam pouze Modifi, a ukončení sporu. Při opětovném vyplnění modifi se automaticky načte zase 4 dny. Jsem s toho mimon nějak nevím jak dál. pokud vás něco napadne budu rád. Mějte se krásně Martin

    #2203

    Iveta
    Klíčník

    Aha, už rozumím. Otevřel jste spor a máte čekat 4 dny 59 minut a 59 sekund na odpověď prodejce. Pokud prodejce neodpoví, tak se spor sám potvrdí ve svém návrhu, tj. dostanete to, co ve sporu požadujete. Když budete takto spor neustále modifikovat (obnovovat, případně doplňovat), tak se Vám ten spor nedořeší. Prostě musíte čekat 5 dnů na odpověď od prodejce, když neodpoví, tak jste rovnou spor vyhrál. Spor nemůžete eskalovat, pokud nemáte vyjádření prodejce ve formuláři sporu – zprávy dole u sporu/objednávky se nepočítají – pouze to, co je uvedeno ve formuláři sporu. Nic tedy zatím nedělejte a čekejte na vyjádření.

    #2204

    Martin
    Uživatel

    Děkuju za radu. Už my psal 3x a navrhl že my pošle díly at si to opravím, samozřejmě jsem nesouhlasil. Na horním řádku my to píše že Awaiting sellers dispute approval, a čekání na schválení prodávajícího. Tak počkám a potom napíši jak to dopadlo.

Prohlížíte 9 příspěvků - 1 z 9 (z 9 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.