Přidej recenzi

Eskalovanie

Zvolené téma obsahuje celkem 4 odpovědi. Do diskuze (3 diskutující) se naposledy zapojil uživatel  eva a poslední změna proběhla před 4 roky, 4 měsíci.

Prohlížíte 5 příspěvků - 1 z 5 (celkem z 5)
  • Autor
    Příspěvky
  • #823

    Paulína
    Člen

    Ahojte, chcela by som sa opýtať. Otvorila som spor, no číňanko nebol ochotný a tak potom som ho eskalovala. No podľa správy, ktorú mi poslal aliexpres mi to uznali len hore mi píše, že čaká na odpoveď obidvoch strán. No Ja keď dám odpoveď tak mi vybehne okienko také keď som vyplňovala ten spor. Tak teraz fakt neviem čo mám robiť 🙁 Poradíte?

    #825

    Iveta
    Správce

    Ahoj,
    Ali posílá zprávu o tom, že prošetřuje spor a obvykle tam napíše něco ve smyslu
    Prodejce – čekáme na vyjádření a doložení důkazů
    Kupující – vyčkává na prošetření.
    Takže by jsi měla jen počkat, jak Ali rozhodne – nic neupravovat, nikam nic nepsat.

    #1263

    eva
    Člen

    Ahojte, potrebovala by som poradit ako dalej :S
    Kupila som 10 plienok, prislo mi ich len 5, otvorila som spor, ten skoncilneskalovanim pretoze mi predajca nechcel vratit 50% z ceny, teraz mi sa mi spor menil a neviem co s tym…

    Attachments:
    #1266

    Iveta
    Správce

    Dobrý den,
    no vypadá to, že prodejce se zalekl eskalace a navrhl vrácení 4 euro, které jste požadovala. Asi bych klikla na to pravé tlačítko a potvrdila tak jeho návrh…..

    #1273

    eva
    Člen

    Ivetka dakujem Vam,
    potvrdila som to a uz mi prisiel mail ze do 7-10 dni mi vratia peniaze na ucet 🙂

Prohlížíte 5 příspěvků - 1 z 5 (celkem z 5)

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.