Přidej recenzi

eskalovany spor

Zvolené téma obsahuje celkem 0 odpovědí. Do diskuze (1 hlas) se naposledy zapojil uživatel  Petr a poslední změna proběhla před 2 roky, 7 měsíců.

Prohlížíte 1 příspěvek (z 1 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #2239

    Petr
    Uživatel

    Zdravim lidičky. Potreboval bych radu. Koupil jsem Sklo na tablet. Nefungovalo jak mělo a nemelo vnitrni rozmer ramecku takovy jaky ma být. Otevrel otevřel jsem spor. Samozrejme jsem ae nedohodl. Tak jsem dal eskalovat. Prislo mi ted prvni rozhodnutí kteremu ne uplne rozumím. Je tam 1. Ze uznávají nefunkčnost a 2. Ze neuznávají rozmery protoze je prodejce Neuvadi. A pak moznosti – 4dny do rozhodnuti. Jestli a ted nevim mi ma vrátiti penize atd. (Mel by nekdo kdo umi anglicky chvilku si to přečíst a vysvetlit co dál? Na email třeba muj [email protected] pokud se nekdo ozve preposlu mu co se dá. A druha vec je ze on ted nabízí abych uzavrel spor, že mi tedy nove zbozi pošle. Ale neni u sporu jeho navrh ktery bych jako mohl akceptovat. Pise to jen ve zprávě. Neverim mu. Uzavru spor a on se uz neozve 😀 co s tím. Děkuji.

Prohlížíte 1 příspěvek (z 1 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.