Přidej recenzi

Eskalovaný spor – co dál

Zvolené téma obsahuje celkem 9 odpovědí. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 2 roky, 2 měsíců.

Prohlížíte 10 příspěvků - 1 z 10 (z 10 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #2592

    Jakub
    Uživatel

    Zdravím, chtěl bych se zeptat, jak mám dál pokračovat. Eskaloval jsem spor, protože mi prodejce nabízel nízkou kompenzaci, měl jsem za to, že další už bude jen výsledek, ale po zhruba 24 hodinách se změnil status sporu na Dispute Escalated – Waiting for both parties to respond (Spor eskaloval – Čekání na obě strany, aby reagovaly, foto viz příloha) . V průběhu sporu jsem do historie sporu nahrál video a několik fotek s textem jako důkazy a teď momentálně nevím co dál. Mám počkat než vyprší doba, nebo ještě někde něco udělat? Díky za radu.

    Attachments:

    #2595

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    když spor eskalujete, přestane běžet čas pro spor. Spor je předán k posouzení Aliexpress týmu a čeká „ve frontě“ až se na něj dostane řada. Obvyklá doba pro rozřešení je 1-5 dnů. Poté Vám přijde rozhodnutí do e-mailu – buď bude jednoznačné (např. přiznání full refund) nebo Vám dají na výběr z možností (např. dostanete zpět 80% z částky a zboží si nechte nebo 100% částky, ale zboží poslat zpět prodejci – pak záleží na Vás, jakou možnost vyberete a zvolíte jako odpověď pro spor).
    Proti rozhodnutí Ali se můžete odvolat, pokud s ním nebudete souhlasit, a to kliknutím na tlačítko Respond (objeví se až poté, co Vám Ali napíše své rozhodnutí).
    Také se může stát, že během eskalace se prodejce zalekne, že jeho obchod bude řešit Aliexpress a rychle Vám spor potvrdí, aby se tím Ali ani nemuselo zabývat.

    #2597

    Jakub
    Uživatel

    Respond už tam je, ale stále běží odpočet času…. viz příloha ali.jpg v mém prvním příspěvku.

    #2598

    Iveta
    Klíčník

    Aha, to už máte právě odpověď od Ali a máte se v běžícím čase Vy nebo prodejce rozhodnout, kterou z možností přijmete.

    #2599

    Jakub
    Uživatel

    V detailu jsem něco takového našel, ale nikde jsem nenašel kde bych to měl potvrdit /přijmout. Zkoušel jsem to na tabletu i notebooku, ale nikde nic.

    #2600

    Iveta
    Klíčník

    Respond – reagovat. Napíšete, kterou z možností jste si vybral a odešlete

    #2601

    Jakub
    Uživatel

    Když dám respond, napíšu, že souhlasím a chci to odeslat, chce to přidat foto, nebo video jako důkaz. Chci se zeptat, když mi prodejce najednou ve zprávě napsal, že s vrácenou částkou souhlasí, mám zrušit spor a znovu ho otevřít, nebo už to nepůjde?

    #2602

    Iveta
    Klíčník

    Spor nerušte! Přišel by jste o peníze, které má dosud Aliexpress, nikoliv prodejce. Pokud prodejce souhlasí, nechte potvrdit spor jeho, když Vám to přes Respond nejde.

    #2603

    Jakub
    Uživatel

    Už to vypadá, že se podařilo. Díky moc za pomoc , jste úžasná

    #2604

    Iveta
    Klíčník

    Díky 😀 Ráda pomůžu když vím 🙂 Hezký den!

Prohlížíte 10 příspěvků - 1 z 10 (z 10 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.