Přidej recenzi

fake zboží – uzavřený spor, prodejce nekomunikuje

Zvolené téma obsahuje celkem 0 odpovědí. Do diskuze (1 hlas) se naposledy zapojil uživatel  Jirka Češek a poslední změna proběhla před 3 roky, 8 měsíců.

Prohlížíte 1 příspěvek (z 1 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #936

    Jirka Češek
    Uživatel

    Zdravím všechny, chtěl bych se zeptat, jak dál postupovat, když jsem si objednall zboží (sd kartu), která je fake (moje hloupost, že sem si neřekl, proč je to tak levné,že tv tom bude háček) a prodejce už nekomunikuje. Protože jsem nezkušený kupující na aliexpress, tak jsem nechal uzavřít spor, ikdyž jsem si s prodejcem psal a nebylo vše dokončené. Ten mi slíbil, že mi pošle novou sd kartu, která nebude fake (napsal jsem mu, ať mi pošle klidně s menší kapacitou ale dobrou) a od té doby se mnou nekomunikuje, ani nic nepřišlo. Karta byla i se čtečkou, která fungovala, ale taky už nejde. Vím, že už se neshledám ani s penězi, ani s sd kartou, ale chtěl bych aspoň na ně upozornit, že to nejsou féroví obchodníci.Ale nevím jak to udělat a kde to tam napsat. Poradíte mi prosím někdo? Psal jsem si i s technickou podporou a vše toto jim napsal a oni řekli, že ho zkontaktují a ozvou se mi, ale je to měsíc a nikdo se neozval. Tak s tím to obchodem mám jenšpatnou zkušenodst 🙁

Prohlížíte 1 příspěvek (z 1 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.