Přidej recenzi

Frozen order, odeslání špatného zboží

Zvolené téma obsahuje celkem 0 odpovědí. Do diskuze (1 diskutujícího) se naposledy zapojil uživatel  Miroslav Fiedor a poslední změna proběhla před 3 roky, 6 měsíci.

Prohlížíte 1 příspěvek (celkem z 1)
  • Autor
    Příspěvky
  • #2050

    Zdravím! Nevím si rady tak mám na vás prosbu. Objednával jsem si z ali zboží za 22 dolarů, par dní po objednávce mi přišlo z ali že objednavka je ve stavu frozen, ale prodejce již zboží zaslal. Dnes mi zboží přišlo po 3 týdnech, ale v mini obalce byl jen nafukovací balonek, takže mě prodejce pěkně natáhl. Položka je stále ve stavu frozen ale nemůžu nikde najit otevření sporu. Jak mam tedy dále postupovat??

Prohlížíte 1 příspěvek (celkem z 1)

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.