Přidej recenzi

Frozen order

Zvolené téma obsahuje celkem 6 odpovědí. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Michal a poslední změna proběhla před 2 roky, 9 měsíců.

Prohlížíte 7 příspěvků - 1 z 7 (z 7 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1756

    Michal
    Uživatel

    Dobrý den potřeboval bych poradit. Dnes mi vypršela ta ochraná lhůta u objednaného zboží a zboží nikde a najednou koukam že je u té objednávky napsáno že byla uspěšně zrušena přitom jsem nic nerušil a objednávka se stala zmrazenou a přišel mi mail že mam čekat 3 dny na vyjádření ,ale ja se právě bojím jestli jsem něco nepromeškal, protože byla zrušna už 18.10 a peníze furt nikde. Myslíte že to mam nechat nebo to mam nějak řešit. Děkuji za odpovědˇ.

    #1757

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    jestli se v tom správně orientuji – věděl jste, že Vám včera vypršela lhůta u zboží, proto jste se dříve do Aliexpressu nepřihlásil, tudíž jste nevěděl, že byla již 18.10 zmrazena? Zmrazením se doba totiž přestane počítat, takže kdyby jste se přihlásil dříve, tak by jste viděl, že je zmrazená a nemůže se dále čas odečítat.
    Jestli byla objednávka zmražena v říjnu, tak byla i v říjnu zrušena (čas se tedy nemohl odpočítávat) a peníze Vám přišly zpět k datu objednání, tedy cca někdy září/říjen, musíte zkontrolovat peníze zpětně na účtu.

    #1758

    Michal
    Uživatel

    Právě já to sledoval ale zmrazená objednávka tam naskočila až 14.12.2015 i mi přišel mail, ale objednávka už byla zrušena 18.10 a furt nic.

    #1759

    Iveta
    Klíčník

    A skutečně se jedná o tutéž objednávku?

    Pokud ano, otevřete objednávku a nad jménem obchodu jsou vidět 2 záložky – Order a Financial. Klikněte na Financial a podívejte se tam na takovou oranžovou linku s puntíky. Kolik puntíků je je oranžových a kolik šedých? Jaká jsou u nich data?

    #1761

    Michal
    Uživatel

    Bohužel nic takového tam nevidím.

    Attachments:
    #1762

    Iveta
    Klíčník

    na té stránce, co je v příloze, sjeďte dolů….

    #1764

    Michal
    Uživatel

    Děkuji už je to vyřízené že prý do 7-10 mi vrátí peníze.

Prohlížíte 7 příspěvků - 1 z 7 (z 7 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.