Přidej recenzi

Hledám svou zásilku

Zvolené téma obsahuje celkem 3 odpovědi. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Jana a poslední změna proběhla před 1 rok, 10 měsíců.

Prohlížíte 4 příspěvky - 1 ze 4 (z 4 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #2747

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý večer,
    mohu Vám potvrdit, že jste 100% nakupovala jako přihlášený zákazník, protože bez registrace nelze nakupovat. O tom Vás přesvědčuje i Aliexpress, který Vám nedovolí druhou registraci na stejný e-mail.
    Zásilka je měsíc na cestě, to není nic neobvyklého, běžná doba dodání je 20-60 dnů.
    Na 17track musíte zadat číslo zásilky, které najdete po přihlášení u své objednávky. V e-mailu máte napsané číslo objednávky, nikoliv číslo zásilky, proto je jasné, že Vám vyhledávač nic neukáže.
    Musíte na přihlašovací stránce kliknout na Forgot Password? – objeví se okénko pro zapsání ID, tam napíšete svůj e-mail. Pod tím je ověřovací pole (šedivé), na jehož levé straně je čtverec – na ten klikněte myší a přetáhněte čtvereček doprava po šedivém poli. Tím se provede ověření a šedivé pole zezelená. Poté klikněte na tlačítko Submit a dále Vám to napíše jak dále postupovat. Pravděpodobně Vám do e-mailu přijde buď připomenutí hesla nebo nově vygenerované heslo. Poté se přihlásíte na svůj účet do Aliexpress, rozkliknete objednávku a pod záhlavím najdete nově rámeček Logistics information a zde pod nápisem Tracking number číslo zásilky, které můžete sledovat.

    #2748

    Jana
    Uživatel

    Hrozně moc děkuji za super vysvětlení a návod, jak si poradit. Opravdu jsem se přihlásila, tedy změnila heslo a pak přihlásila. Našla jsem svoji zásilku na 17track. Nyní už je v ČR, na stránkách české pošty je napsáno: Převzetí zásilky vyměňovací poštou.
    Netuším, jak dlouho to bude ještě trvat, ale jsem ráda, že už vím, kde balíček je.
    Ještě jednou moc děkuji

    #2749

    Iveta
    Klíčník

    Jej, jak už to převzala vyměňovací pošta, tak Vám to v pondělí už doručí 🙂

    #2879

    Jana
    Uživatel

    Dobrý den, tak jsem po prvním úspěšném pokusu objednávala podruhé z aliexpressu. A zase si jdu pro radu. Objednávala jsem 21. 10. Jedna zásilka na 17track není vůbec v evidenci a to tam dávám to delivery number. Druhé sledování končí 31. 10. s tím, že bylo posláno do ČR.
    tak nevím, co teď. Děkuji Jana

Prohlížíte 4 příspěvky - 1 ze 4 (z 4 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.