Přidej recenzi

Jak postupovat při neodeslání objednaného zboží?

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 3 roky, 1 měsíc.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1248

    Dobrý den,
    Chci se zeptat jak postupovat při neodeslání v časovém limitu.
    Objednal jsem hodinky,kterým vyprší časový limit k odeslání za jeden den.
    Obchodník už nemá žádné vystavené zboží a nečekám že by mě ještě něco poslal.
    Jak prosím postupovat dále?
    Děkuji za pomoc

    #1249

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    nic, nechte to být. Časový limit vyprší a Vám se vrátí automaticky peníze zpět. Chápu, že jste o zboží stál, ale lepší dostat peníze zpět než třeba měsíc čekat, sledovat nějakou zásilku, která nikdy nedorazí (číslo do jiné země nebo číslo co nejde trackovat). Možná, že taky prodejce potvrdí v poslední hodině, ale vzhledem k tomu, že prodejce už nic neprodává, tak to bude asi podvodník, takže to případné číslo asi fungovat nebude.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.