Přidej recenzi

Je objednávka zrušená ?

Zvolené téma obsahuje celkem 2 odpovědi. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 1 rok, 11 měsíců.

Prohlížíte 3 příspěvky - 1 ze 3 (z 3 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #2788

    Tomáš
    Uživatel

    Dobrý den,
    dnes jsem měl v košíku 2 předměty, zaplatil jsem jen jeden. Podíval jsem se do složky s mými objednávky a viděl jsem, že proces „platba“ probíhá i u druhého zboží,které jsem měl v košíku ale kupovat jsem ho nechtěl..tak jsem dal zrušit objednávku, ale zrušila se mi u obou kusů. Byly to úplně stejná kusy zboží, takže je možné, že jsem měl prostě nakliknuto 2 kusy místo jednoho,ale rozdělilo se mi to do 2 objednávek. Peníze se mi odečetly jen za 1. U 1 vidím, že proces vrácení peněz proběhl – nejspíš se ani neodeslali. U 2. vidím status „finished“ , u total amount mám vypsané částky, ale u payment recieved už nemám nic. Znamená to tedy, že peníze se pošlou k dodavateli, a on mi je pak zas pošle zpět ? Chtěl jsem totiž zrušit jen jednu z těch objednávek, takže tu 2. za které mi peníze zpět ještě nepřišli chci…jde nějak zrušit to,že jsem zrošil objednávku ? Vše jsem dělal dnes…
    Díky a hezký den,
    Tomáš

    #2790

    Tomáš
    Uživatel

    Zde zasílám ještě foto – 1. objednávka úspěšné zrušená, z 2. peníze nemám..

    Attachments:
    #2792

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    podle obrázků jsou zrušené obě dvě – jedna byla zaplacena a zrušena, peníze se Vám vrátí cca do 3 dnů zpátky na účet. Zaplacená částka jde na účet Aliexpressu, který ji drží do dokončení transakce nákupu (buď do zrušení obj. nebo do obdržení zboží + jejím potvrzení, případně do vyřešení sporu) a poté ji buď odešle nakupujícímu nebo prodávajícímu.
    Druhá vypadá, že nebyla zaplacena a zrušil jste ji.

    Vidím, že obě částky v objednávkách jsou stejné, takže spíše chyba byla v systému, kdy při platbě proběhlo zdvojení objednávky. Občas se to stane, většinou při hromadné platbě více věcí z košíku, ale tady se to stalo i při nákupu jen jedné věci. Proto je dobré vždy po zaplacení kouknout do objednávek, jestli je vše OK a případně nezaplacené zrušit (což jste vše správně udělal).

    2 věci z košíku – první jste koupil a zrušil objednávku, druhé by Vám mělo zůstat v košíku.

Prohlížíte 3 příspěvky - 1 ze 3 (z 3 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.