Aliexpress česky – Diskuze a Nákupy z Číny › Fóra › Nakupování na Aliexpress › Reklamace zboží › Kliknuti na tlacitko potvrdit, zbozi nedoruceno
Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 diskutující) se naposledy zapojil uživatel Iveta a poslední změna proběhla před 4 roky, 9 měsíci.
- AutorPříspěvky
- 19/02/2015 v 16:56 #770
Dobrý den,
obracím se na Vás s prosbou o radu – dne 26.10.2014 jsem přes Aliexpress.com zakoupila a uhradila sportovní obuv. Pár dní po objednávce jsem udělala „osudovou chybu“ a omylem jsem potvrdila příjem zboží i když mi zásilka ještě nebyla doručeno (můj první nákup na Aliexpress a moje velmi špatná angličtina). Snažila jsem se to řešit přímo s prodejcem – ze začátku komunikoval (stále dokola: zboží je na cestě a že mám čekat), ale později už na moje zprávy vůbec nereagoval. Začátkem ledna jsem napsala na zákaznické centrum Aliexpressu, kde mě ujistili, že se tomu budou věnovat – to skončilo tím, že prodejci zaslali e-mail s upozorněním ať to se mnou řeší a komunikuje se mnou. Nedělo se však nic, prodejce stále nekomunikoval. Koncem ledna jsem opět napsala na zákaznické centrum Aliexpressu a probíhalo to stejně jako na začátku ledna – opět mě ujistili, že to vyřeší a opět poslali úplně stejný mail prodejci. A opět se nikdo neozval a boty nepřišly.
Zásilce je přiděleno číslo a při sledování zásilky přes Českou poštu je tam pouze informace, že 12.11.2014 proběhlo podání zásilky (není tam už však následná informace o odeslání zásilky do ČR).
Z Aliexpressu jsem si objednala už dost věcí a se vším jsem spokojená. Až tady na toto.
Nevím co si mám počít….tato nepříjemnost sice vznikla mou vinou, ale musí se přeci dát nějak řešit.
Můžete mi prosím poradit??
Daniela20/02/2015 v 10:49 #775Dobrý den,
asi pořád zkoušet psát prodejci i Aliexpressu, jiná možnost není. Přeji hodně štěstí, aby se to dořešilo. - AutorPříspěvky
Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.