Přidej recenzi

Kliknuti na tlacitko potvrdit, zbozi nedoruceno

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 3 roky, 4 měsíců.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #770

    Dobrý den,
    obracím se na Vás s prosbou o radu – dne 26.10.2014 jsem přes Aliexpress.com zakoupila a uhradila sportovní obuv. Pár dní po objednávce jsem udělala „osudovou chybu“ a omylem jsem potvrdila příjem zboží i když mi zásilka ještě nebyla doručeno (můj první nákup na Aliexpress a moje velmi špatná angličtina). Snažila jsem se to řešit přímo s prodejcem – ze začátku komunikoval (stále dokola: zboží je na cestě a že mám čekat), ale později už na moje zprávy vůbec nereagoval. Začátkem ledna jsem napsala na zákaznické centrum Aliexpressu, kde mě ujistili, že se tomu budou věnovat – to skončilo tím, že prodejci zaslali e-mail s upozorněním ať to se mnou řeší a komunikuje se mnou. Nedělo se však nic, prodejce stále nekomunikoval. Koncem ledna jsem opět napsala na zákaznické centrum Aliexpressu a probíhalo to stejně jako na začátku ledna – opět mě ujistili, že to vyřeší a opět poslali úplně stejný mail prodejci. A opět se nikdo neozval a boty nepřišly.
    Zásilce je přiděleno číslo a při sledování zásilky přes Českou poštu je tam pouze informace, že 12.11.2014 proběhlo podání zásilky (není tam už však následná informace o odeslání zásilky do ČR).
    Z Aliexpressu jsem si objednala už dost věcí a se vším jsem spokojená. Až tady na toto.
    Nevím co si mám počít….tato nepříjemnost sice vznikla mou vinou, ale musí se přeci dát nějak řešit.
    Můžete mi prosím poradit??
    Daniela

    #775

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    asi pořád zkoušet psát prodejci i Aliexpressu, jiná možnost není. Přeji hodně štěstí, aby se to dořešilo.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.