Přidej recenzi

Komunikace s prodejcem – v jakem jazyce?

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 4 roky.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #270

    Zdravím,

    mám dotaz ohledně komunikace s prodejcem. Pokud neumím dobře anglicky, tak můžu otevřít spor například v češtině? Oni už si to přeloží nebo jak to mám řešit?

    Děkuji moc za odpověď 🙂
    Laďka

    #283

    Iveta
    Klíčník

    Ahoj,
    pokud se otevře spor, je možná komunikace pouze v angličtině. To by jsi zjistila hned při zadávání – pokud tam napíšeš neanglické slovo, tak ti to tam hned napíše, že text není v angličtině a spor nelze odeslat. Angličtiny se ve sporu neboj, je to už předem připravený formulář, kde jen zaškrtneš jaký máš problém (zásilka nedošla, je poškozená, špatná velikost, špatná barva, jiné zboží, celní problémy….), pak určíš cenu náhrady (částečnou náhradu při poškození, jiné vel. či barvy nebo plnou cenu při nedodání zásilky), zašktneš vracet zboží – NE (nevyplatí se kvůli poštovnému) a do textu napíšeš třeba jen 2-3 slova v angličtině, třeba „jiná barva“, „poškrábaný displej“ apod. Vše lze lépe vystihnout fotkou/fotkami. Jinak k překladu můžeš použít nějaký překladač, třeba od googlu https://translate.google.cz/#auto/cs/

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.