Přidej recenzi

Květka- eskalace ze strany prodejce

Zvolené téma obsahuje celkem 2 odpovědi. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Květoslava a poslední změna proběhla před 2 roky, 4 měsíců.

Prohlížíte 3 příspěvky - 1 ze 3 (z 3 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #2428

    Květoslava
    Uživatel

    Dobrý večer…objednala jsem si (20.2.2016) z Aliexpressu krémy a pleťové masky v celkové hodnotě 8,27 US dolarů…..do dnešního dne zboží nedorazilo a uběhla i doba dodání…tak jsem otevřela spor, s tím, že chci vrátit úhradu…..čekala jsem několik dnů a nyní mi přišel mail z aliexpressu :
    Aliexpress Spor o obdržené žádosti
    Dear Kvetoslava,
    Obdrželi jsme váš spor o příkazu č 73106738188928 . Začneme zkoumat tento spor spravedlivě, nestranně a transparentně.
    Prosím, přihlaste se na stránku falešných podrobností zobrazit aktuální stav této stížnosti co nejdříve.
    1.V své zboží objednané nejsou přijímány:
    Ujišťujeme vás, že vaše platba je bezpečná a bude vrácena, pokud balíček není dodáno do 60 kalendářních dnů. Nicméně, plná náhrada není k dispozici, pokud vaše objednávka nebyla doručena v důsledku faktorů ve vaší kontrolou, například pokud odmítnete celní odbavení atd. 2. Pokud přijímané produkty nejsou k vaší spokojenosti: Uveďte jasné obrázky nebo videa na podporu svého tvrzení…. Chápu to tak, že prodejce odmítá spor uznat? Jak mám dokázat, že mi nic nepřišlo? Moc prosím o pomoc…. 🙁 …toto se mi ještě nestalo s žádným prodejcem, jsem v kon[b][b][/b][/b]cích :(…..Děkuji za radu. Květka

    #2429

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    zatím jsem se nesetkala s tím, že by prodejce dobrovolně eskaloval spor, protože eskalovaný spor je v jeho neprospěch. Řekněme, že za ně dostává „trestné body“ za obchodování na Aliexpressu. Takže se snaží, aby spor eskalován nebyl.
    Spor můžete eskalovat sama hned po prvním zamítnutí prodejce nebo eskaluje sám, pokud prodejce tuším 3x zamítne spor.
    E-mail, který jste obdržela je pouze informativní zpráva od Aliexpressu, že Váš eskalovaný spor obdrželi a budou se jím zabývat. Zároveň upozorňují na obvyklé případy, kdy na náhradu nemáte nárok (po vyměření DPH/cla odmítnete balíček převzít nebo třeba napíšete, že se Vám zboží jen nelíbí, přitom nemá žádné vady).
    Takže toto neberte jako věc, kterou by jste měla řešit. Jen to jen potvrzení o přijetí eskalace 🙂

    #2430

    Květoslava
    Uživatel

    Ivetko, moc Vám děkuji….uvidím, co se bude dít dále….

Prohlížíte 3 příspěvky - 1 ze 3 (z 3 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.