Přidej recenzi

Lhůta na vrácení peněz na aliexpress

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (1 hlas) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 1 rok, 9 měsíců.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #5745

    Dobrý den, prosím o radu, 11.11.2016 jsem poprvé objednávala zboží. Objednala jsem toho více, protože chtěla něco i kamarádka. Když jsem vše objednala, tak si ale 4 ks zboží rozmyslela, tak jsem šla do objednávek a tyto 4 položky jsem zrušila. Peníze se ale z mého účtu strhly ihned. Asi po 20 minutách mi opět volala ať to přeci jen objednám, tak jsem ty 4 položky objednala tedy znovu a opět zaplatila. Dodnes mi ale část peněz z té první objednávky na účet nepřišly a zatím nedorazilo ani zboží. Nevím tedy jakou mají lhůtu na vrácení peněz nebo zda ty 4 položky nepřijdou 2x 🙁 . Každopádně vím, že už si budu objednávat pouze sama za sebe. Předem děkuji za pomoc. Iva

    #5746

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    jej tak to mám právě čerstvou úplně stejnou zkušenost. 11/11 jsem objednala zboží, platba se ověřovala, 12/11 jsem objednávku ještě během ověřování zrušila. Peníze odešly, ve finanční záložce objednávky je napsané, že 14/11 bylo zahájeno vrácení peněz.
    Včera 7/12 jsem napsala na chat Aliexpressu, jestli by platbu objednávky XXXXX mohli ověřit, protože byla zrušena během ověřování platby, ale platba vrácena nebyla. Paní mi to ověřila a napsala, že 5/12 mi byly peníze odeslány, abych počkala 3-5 dnů, že by se mi měly vrátit na účet. A potvrzuji, ráno jsem je skutečně měla připsané.
    Obvykle při zrušení objednávky máte peníze zpět cca do 3 dnů, max. do týdne, ale toho 11/11 byl obrovský objem plateb, takže opravdu došlo ke zdržení. Buď tedy ještě týden počkejte nebo zkuste chat Aliexpressu – najdete jej v nápovědě, odkaz Refundace, vyberete nějakou otázku a dole pod odpovědí je tlačítko, že pokud odpověď nestačila, můžete zahájit chat s pracovníky Aliexpressu. Doporučuji mít napsanou zprávu předem včetně čísla objednávky, které se to týká. Zpráva může mít max. 150 znaků, takže žádné dlouhé povídání. Stačí jen požádat o prověření vrácení platby u č. obj. XXX.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.