Přidej recenzi

Mám otevřít spor?

Zvolené téma obsahuje celkem 24 odpovědí. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 2 roky, 3 měsíců.

Prohlížíte 10 příspěvků - 16 z 25 (z 25 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #2731

    martina
    Účastník

    děkuji moc ještě jednou, pokusím se tedy za pár dní dle Vašeho návodu postupovat a snad to dobře dopadne a vrátí peníze…..mějte krásný večer 🙂

    #2734

    martina
    Účastník

    Dobrý večer,

    tak dnes mi z ali přišel tento mail týkající se oné objednávky, zatím nic prodlouženo není, doba vyprší za 4 dny, mám již nyní otevřít onen spor dle Vašeho návodu ze včerejška?
    Mail vyfocen v příloze

    Za radu předem děkuje Martina

    #2735

    martina
    Účastník

    Tak já už spor otevřela nakonec dnes, zítra na netu vůbec nebudu, takže jsem to dle Vašeho návodu udělala již nyní….teď mám tedy jen čekat co bude? Budou mi chodit nějaké maily, na které ještě budu muset reagovat apod?

    děkuji za radu a přeji hezký večer Martina

    #2736

    Iveta
    Klíčník

    Ten e-mail posílá Aliexpress, že Vám končí dodací lhůta za 5 dnů, stejný e-mail posílají ještě 2 dny před koncem doby, a upozorňují, že si máte zažádat o prodloužení.
    Spor jste otevřela a teď budete čekat na to, co odpoví prodejce – buď potvrdí a vrátí peníze nebo zamítne a nechala bych to být, ono se to samo eskaluje na Aliexpress.

    #2738

    martina
    Účastník

    Dobré ráno, nakoukla jsem v rychlosti ještě před odchodem do práce a přišlo mi od Ali toto, viz příloha.

    Chápu správně, že spor je uzavřen a vrátí peníze?

    Hezký den všem

    Martina

    #2740

    Iveta
    Klíčník

    Ano, spor je uzavřený, pravděpodobně prodejce ihned uznal, super 🙂
    Jinak když kliknete na spor (View detail), tak tam uvidíte i výslednou částku, která byla přiznaná – teď ve Vašem případě by to mělo být 100%

    Attachments:
    #2741

    martina
    Účastník

    tak jsem to pochopila správně, teď tedy jen čekat až to pošlou….ještě mě tak napadá, platím předem kartou a oni to tedy pošlou kam? Normálně na můj účet nebo kde mám platbu očekávat?

    Děkuji Martina

    #2742

    Iveta
    Klíčník

    ano, na kartový účet jako vrácená platba. Nebude to jako že Vám peníze posílají (za to by byli i poplatky), ale vrácená platba kartou (to je zadarmo). A jelikož jste objednávala kolem 10/7, tak platba bude připsána pravděpodobně u 10/7, ale mínusem a bude u toho datum zaúčtování ze září, takže se v pátek mrkněte zpětně na výpis z účtu z července, kdybyste to nenašla zaúčtované v září.

    #2744

    martina
    Účastník

    děkuji moc, v pátek mrknu, ale chápu správně, že v rámci internet,bankovnictví se mi prostě klasicky navýší účet o tu danou částku ?a nemusím nic dohledávat, pokud si pamatuji konečný stav účtu např., snad mi rozumíte, co mám na mysli…

    hezký večer přeje Martina

    #2745

    Iveta
    Klíčník

    Ano, je to tak jak říkáte.
    Ze zkušenosti se ale většina uživatelů hádá, že jim na 100% nic nepřišlo, že by to poznali a pak zjistí, že je to opravdu zaúčtované několik týdnů zpět a že to na konečném zůstatku ani moc nepoznali. 🙂

Prohlížíte 10 příspěvků - 16 z 25 (z 25 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.