Přidej recenzi

Nedodané zboží

Zvolené téma obsahuje celkem 9 odpovědí. Do diskuze (3 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Ilona a poslední změna proběhla před 3 roky, 4 měsíců.

Prohlížíte 10 příspěvků - 1 z 10 (z 10 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #983

    Ilona
    Uživatel

    Objednávala jsem si zboží 27.3., minulý týden jsem tedy požádala o prodloužení ochranné lhůty. Ale místo prodloužení ochranné lhůty byl obchod dokončen – tudíž je jako že jsem zboží obdržela. Ale nedorazilo. Chtěla jsem se podívat na zásilku podle čísla, ale to mi nic nenašlo. Zřejmě se tedy s tím již nedá nic dělat, že? Děkuji

    Attachments:

    #986

    Makushka
    Uživatel

    Jste si vážně jistá, že jste si zažádala o prodloužení ochranné lhůty? Nepotvrdila jste náhodou převzetí zásilky? Pokud jste ale vážně žádala o prodloužení ochranné lhůty, prodejce má čas se k tomu vyjádřit/přijmout Váš návrh, pokud jste tedy žádala na poslední chvíli, je možné, že se ta lhůta už neprodloužila.
    Ohledně toho čísla – byla to zásilka registrovaná nebo neregistrovaná?
    Nicméně v tuto chvíli, kdy je Váš obchod s prodejcem uzavřen, máte možnost zkontaktovat ho, napsat mu, jaký problém Vám vznikl, a poprosit ho jestli Vám nějak pomůže. Ovšem on už má penízky na svém účte a může se taky docela reálně stát, že Vám vůbec neodepíše – bude Vás prostě ignorovat. Rozhodně ho ale zkontaktujte, třeba to bude jeden z těch poctivějších a doberete se nějakého řešení. 🙂

    #1004

    Ilona
    Uživatel

    Ano, jsem si jistá. A do konce té lhůty byli 4 dny. Myslela jsem, že mi dojdou. :blink:
    Psala jsem mu, ale zatím žádná odpověď. myslím, že na mě hodil bobek. 🙁
    Jak myslíte registrovaná?

    #1005

    Makushka
    Uživatel

    Registrované číslo znamená, že je sledovatelné. Občas prodejci dávají tzv. unregistered, kdy se většinou sledovací číslo skládá pouze z čísel bez písmen (např.: 16016348409). Pokud Vám ale zadal číslo sledovatelné, může být několika typů:
    ve tvaru [b]R[/b]J391….35CN (za R může být cokoliv), mělo by jít sledovat bez problému na [url=https://www.17track.net/]této adrese[/url]
    Zásilka, která začíná prefixem WS – [url=https://www.17track.net/]ZDE[/url]
    Zásilka, která začíná prefixem WD – [url=https://www.17track.net/]ZDE[/url]
    Zásilka, která začíná prefixem YS – [url=https://www.17track.net/]ZDE[/url]
    Zásilka HQ nebo 1 a koncici BJ – [url=http://track.yw56.com.cn/en-US/]ZDE[/url])

    Kdyby ty 4 dny došly, tak Vám skončí ochranná lhůta, jenže mám dojem, že i když jste tedy o prodloužení zažádala, prodejce Vám tu žádost neschválil. Je lepší si žádat dříve, abyste měla pro příště čas to nějak řešit. Pokud Vám prodejce příště zhruba tak 10 dní před koncem ochranné lhůty Vaši žádost neschválí, tak neváhejte a zkontaktujte Aliexpress podporu [url=http://www.aliexpress.com/help/newContactUs.htm?autoreply=buyerservice]ZDE[/url]. A myslím si, že by stálo za to to zkusit i teď. Rozkliknete si odkaz, vyberete si tam do jaké sorty patří Váš problém – takže třeba Shipping a podrobně jim popište, co se Vám stalo, měl by to být chat s živým člověkem! Může to znít třeba takto: „Hello, I’ve got problems with my order number (doplníte číslo objednávky). My order is curently finished but I haven’t received my goods yet and I think I will never receive it. I tried to extend purchase protection 4 days before it should have ended but the seller didn’t accept it and now my time is out. I tried to track my order but I can’t find it. That means I’m without my goods and without my money. What can I do, please? How I can I solve this problem? Thank you.“
    Ve zkratce byste napsala, že Vám u objednávky vypršel čas a myslíte si, že Vám zboží už nepřijde. 4 dny před koncem lhůty jste si zažádala o její prodloužení, ale prodejce jí nepřijal, proto je Vaše zásilka uzavřená a Vy nemáte peníze ani zboží, protože jí nemůžete vysledovat. To ovšem v případě, že jde o sledovatelný prefix. Pokud Vám to nevadí, napište sem to sledovací číslo a třeba něco vymyslíme. 🙂

    #1006

    Ilona
    Uživatel

    Tak to já mám nesledované číslo 🙁 02041047400.
    A já neumím vůbec anglicky, tak moc nevím jak to řešit natož s nimi komunikovat. Budu ráda za každou radu. 😉

    #1007

    Makushka
    Uživatel

    Tak jsem si Vaše číslo zkusila vyhledat. Je sledovatelné pouze na území Číny, [url=http://track.yw56.com.cn/en-US/]zde[/url] Vám dávám odkaz. Sledování skončilo 26.3. No určitá šance, že zboží ještě dorazí tu je, ale asi docela malá, což mě mrzí. Rozhodně bych to ale řešila.
    Tak jestli chcete, můžete mě kontaktovat třeba přes e-mail. Můžeme to udělat tak, že až se připojíte na ten chat, pomůžu Vám touto cestou, pokud budete chtít. 🙂

    #1008

    Ilona
    Uživatel

    To by jste byla moc hodná. A kde najdu Váš email?

    #1009

    Makushka
    Uživatel

    E-mail jsem Vám zaslala do zpráv. 🙂

    #1010

    Lucinka
    Klíčník

    Holky, klidne to muzeme resit tady at vedi i ostatni jak nato.

    ilonko: klidne sem napis text na prelozeni.mosobne bych to resila napsanim emailu pres helpdesk aliexpresu, ne pres live chat. rikam to s osobni zkusenosti.

    #1011

    Ilona
    Uživatel

    Dostali jsme se chat a slečna nebo paní Markéta mi to překládá. 😉
    Popsali jsme jim můj problém a paní na druhé straně bude kontaktovat prodejce a po té mi napíšou email.
    Teď záleží, jestli prodávající bude komunikovat s nimi. Uvidíme.
    Moc děkuji za překlad a pomoc. 🙂

Prohlížíte 10 příspěvků - 1 z 10 (z 10 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.