nedoručená zásielka

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #9135
    marooosko
    Participant

    Zdravím. Rád by som vás požiadal o radu. Objednal som si balík z Číny a mal doraziť už pred mesiacom a pol. Na stránke pre sledovanie zásielok je posledný údaj toto: Item presented to import Customs (bratislava). Bolo to 28.12.2018. Od vtedy sa s balíkom nič nestalo. Volal som už aj na Slovensku poštu, no jediné čo urobili, bolo, že pozreli stav zásielky na stránke na ktorej si to možem skontrolovať aj ja a povedali,źe ak mi neprišiel balík tak mam kontaktovať odosielateľa. no odosielateľ mi neodpisuje. Máte niekto podobné skúsenosti? Čo mam robiť? alebo na Koho sa obrátiť?

    Ďakujem za rady.
    Tracking number: LF462755055CN

    #9137
    Jaroslav Otta
    Participant

    Měl jsem ten samý problém. Zásilka už byla celý prosinec v Praze. Na sledování zásilky bylo vidět, že balík přišel na celní poštu a odtud byl odeslán na třídící poštu odkud už by měli být zásilky odesílány na jednotlivé pošty objednavatelů dle bydliště. Ale cca měsíc a půl se nic nedělo. Na sledovacím portále zasilka stále vysela na třídící poště. Na dotaz u české pošty kde může zásilka být, mědoporučili stejný postup jako vám. Ať prej si stěžuje odesílatel, protože on má podací doklad. To ale není pravda. Můžete požádat obchodníka aby vám poslal kopii podání s číslem zásilky a poté si stěžovat u pošty a žádat v případě ztráty náhradu. Je to ale běh na dlouhou trať. Může se to táhnout řadu měsíců. Budete potřebovat potvrzení o zaplacení, pravděpodobně výpis z účtu bankovního ústavu. Já jsem si udělal i screen obrazovky z objednávky z Aliexpressu. A další možnost je na této adrese: https://www.vasestiznosti.cz/. Zde přesně popište celý problém. Jinak jen co jsem napsal stížnost, tam mě balík cca po dvouch dnech dorazil co už byl 2 měsíce v Praze. Na třídící poště maj prostě bordel a ještě se tam prej dost krade. A hlavně o Vánocích co nabrali spoustu brigádníků. Takže pevné nervy.

    #9146
    marooosko
    Participant

    DObrý deň. Ďakujem pekne za radu. URčite to vyskúšam. Ešte medzičasom, som skúsil kontaktovať vyclievacie oddelenie SP a odpovedali mi, že balík sa tam nenachádza a ani nenachádzal. tak skusím podať tu sťažnosť a uvidím ako to dopadne. Ešte raz ďakujem 🙂

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password