Přidej recenzi

Nedoručená zásilka

Zvolené téma obsahuje celkem 36 odpovědí. Do diskuze (7 hlasů) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 1 rok, 9 měsíců.

Prohlížíte 15 příspěvků - 1 z 15 (z 37 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #2088

    Jakub
    Uživatel

    Dobrý den,
    u jedné objednávky jsem měl ochranu nákupu 20 dní, pak tam najednou skočilo 60. Těsně před vypršením těch 60 dní jsem otevřel spor a prodejce zase prodloužil tu dobu o 30 dní. Už jsem mu psal, že nehodlám dál čekat a chci vrátit peníze.
    Musím zase čekat, nebo mohu trvat na vrácení peněz ?

    Zde má komunikace s prodejcem a v příloze print obrazovky. Kde teď nevím co dál 🙁

    Vivian
    2016-02-19 01:18:04

    Dear Friend

    Again, Parcel may out of control once we send out. Although we do want to offer fast and great service to you, but sometimes things are unexpected. Expecting your kindly understanding so much.
    Please Believe us,we will be responsible for you as the transaction completed. Customer satisfaction beyond making money, we need establish good reputation.

    So Would you please wait for more a little time? We will give you replacement or refund if you can’t receive it indeed then. So no worries, feel free contact me.
    Could you pls help us to close the dispute and wait with us in patience?

    Wish everything goes well for you!

    Kind regards,

    Jakub
    2016-02-14 05:56:53

    Hello, I’ve been waiting three months. I will not wait any longer, I insist on a refund

    Vivian
    2016-02-13 17:05:29

    Dear friend ,Thanks for your email.
    Please don’t worry,we will be responsible for your business.

    Since the air cargo capacity of China Post has been impacted due to a high volume of items, there might be a delayed shipment of some items. so please kindly help us to wait for more 25days.

    And if unfortunately you haven’t received the item within the expected time , please be patient to contact us,we will try our best to arrange resend or refund for you. Please kindly give both of us a chance , since neither of us hope that things happen , so could you please kindly do us a favor to help us to close the dispute first ??
    Even though it might be a small thing to you , but it will be important for a small customer representative ,so hope to get your kindly understanding ,and we sincerely look forward to hearing from your good news ,
    Once again, we sincerely apologize for any inconvenience caused.
    Yours faithfully,
    Tiffany

    Vivian
    2015-12-09 12:00:54

    Thanks for your email.
    Please be easy and we are here offering the correct tracking information for you. With regards to your order, we have confirmed it has been sent by registered mail. Please kindly verify with your local post using this tracking number: 70082925725(http://4pl.routdata.com/ecom/MailTrack/index_en.jsp#)
    Usually it needs 20-40 business days for delivery, sometimes maybe delayed due to peak season, and this logistics has some shortage, that is why when you track, only find that parcel has been dispatched. Because of this, this logistics is cheap, also free charge for freight. In that way, let the customer cost savings. So please kindly understand.
    Please help us wait in patience, you will receive your packages soon. If you don’t receive it 25 days later, please feel free to contact us, then we will take further action.
    Thank you so much in advance and have a nice day!
    Yours faithfully,

    Jakub
    2015-12-07 08:27:53

    Please send me the correct number for the consignment.
    RC556157509CN tracking number is invalid.

    Attachments:

    #2089

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    po 60ti dnech od odeslání máte právo žádat vrácení peněz.

    #2092

    Jakub
    Uživatel

    Díky za rychlé info. Takže teď Escalate dispute a trvat navrácení kaček?
    Kuba

    #2094

    Iveta
    Klíčník

    Takže teď prodejce spor zamítnul a čeká se na Vaši odpověď. Pokud máte spočteno, že je to více než 60 dní, tak klidně eskalujte na Ali a napište, že zboží je na cestě např. 64 dnů.

    #2677

    Maja
    Uživatel

    Ahoj. Prosim o info,ked som nestihla otvorit spor v tej lehote a tovar mi neprisiel,uz sa neda nic s tym robit? Ja som totiz pri objednavke dala open disput,ale objavil sa mi len priestor na spravu,tak som predajcovi napisala a nevsimla som si ze tam je este raz open dispute.
    Dakujem za pomoc. Maja

    #2678

    Iveta
    Klíčník

    Ne, pokud již doba pro otevření sporu uplynula, tak se s tím nedá již nic dělat.

    #2679

    Maja
    Uživatel

    takze nestacilo, ze som im este v termine napisala spravu…

    #2680

    Iveta
    Klíčník

    Ne, nestačilo. Zprávy jsou jen k vyjednávání, ale na spor nemají vliv. Takže i kdyby ve zprávách něco prodejce slíbil, pokud to není napsané ve sporu, tak to není vymahatelné.

    #2681

    Alena
    Uživatel

    Ahoj, nedorazil mi balíček. 5 dní před koncem jsem otevřela spor a napsala prodejci, že mi balíček nedosrazil. On odpověděl, že balíček poslal a že mám ještě počkat dalších 10-30 dní, že určitě dorazí. Já už ale dál čekat nechci a chci, aby mi vrátili peníze zpět. Nevím ale co teď mám dělat dál…

    #2682

    Iveta
    Klíčník

    Pokud byl balíček na cestě 60 dnů, tak otevřete spor a požádáte o vrácení celé částky.
    Kolik dnů měl prodejce na obdržení zásilky zjistíte třeba na hl. stránce s objednávkami, kde je očekávaná doba pro přijetí – většinou sice prodejci mají 60 dnů, ale někteří si píší i méně 39 nebo 45 dní a pak by jste se sporem neuspěla ani po řešení s Aliexpress.

    #2683

    Alena
    Uživatel

    Ano, má tam 15-49 dní. Zboží jsem objednávala 1.6.2016, takže už to je určitě víc jak 60 dnů. Spor jsem už otevřela a prodejce mi napsal, že mám ještě počkat. Tak nevím co teď, mám eskalovat spor? Moc se v tom nevyznám, nikdy jsem ještě spor neřešila

    #2684

    Iveta
    Klíčník

    Pokud je tam napsáno, že je to 49 dní, spor jste otevřela 5 dní před koncem, tedy 44 den, tak se sporem nepochodíte. Požádejte ho o prodloužení doby (15-20 dnů) a až prodlouží, tak spor zavřete kliknutím na Closed. Spor se tak zavře a můžete jej znovu otevřít v případě potřeby po 60ti dnech od odeslání. Datum objednávky není důležitý, sleduje se den od kdy jste obdržela sledovací číslo – od toho data se začne počítat těch 49 dnů. I v objednávce máte napsané „…… pokud objednávku neobdržíte do xx-xx, požádejte prodejce o prodloužení doby nebo otevřete spor….“
    Vzhledem k tomu, že Aliexpress garantuje dobu dodání 60 dnů, tak dříve jak po 60ti dnech Vám to zamítne. Prodejci sice píší méně dnů, ale stejně Vám to neuznají a budou se řídit garanční dobou Aliexpress.
    Jinak spor eskalovat nemůžete, taková možnost už v novém systému není.

    #2685

    Alena
    Uživatel

    A to jde, že prodejce prodlouží dobu a teprve pak zavřu spor? Psal mi ať zavřu spor a on pak prodlouží dobu.

    #2686

    Iveta
    Klíčník

    Ano, přesně o to jde 🙂
    Když dáte na prodejce a spor zavřete, možná se na Vás vykašle a nic neprodlouží. Vám uplyne doba a sice spor otevřete znovu, ale už se hůře dokazuje, že zboží nemáte. Aliexpress nutí k doložení důkazů, že opravdu nic nemáte a někdy opravdu nemusí uznat, že jste zboží nedostala – prostě si máte hlídat dobu pro doručení.
    Tu si hlídáte, spor jste otevřela a prodejce ať si píše co chce. Nic mu nemusíte ve sporu odpovídat, on sám ustoupí a dobu prodlouží, protože nechce, aby se do sporu vložil Aliexpress. Dostávají za to negativní body pro obchodování na Ali, takže se snaží vyřešit sami.

    #2687

    Alena
    Uživatel

    Já tomu nerozumím 🙂 napsala jsem mu ať teda prodlouží tu dobu a on mi už podruhý napsal úplně to stejný, tohle:
    My dear friend,our parcel had been arrived at your country. It is safe on the way in your country!But due to your countries‘ postal system delay and other force majeure factors,lead to this delay. Hope your understanding. And we had extended the protection time by 20 days .So please don’t worry. If there is something is wrong with your goods,i promise we will totally refund you and give you some compensation!Believe us!We are a reliable company!
    Now please close this dispute . BEST WISHES!
    http://help.aliexpress.com/cancel_dispute.html

Prohlížíte 15 příspěvků - 1 z 15 (z 37 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.