Nedoručená zásilka

Viewing 7 posts - 31 through 37 (of 37 total)
  • Author
    Posts
  • #2769
    Iveta
    Member

    Predajca mi chce vrátiť peniaze cez paypal ale ja mám len kreditnú kartu.Čo s tým?

    #2770
    Iveta
    Keymaster

    Založte si paypal účet a pošlete mu pak svůj e-mail. Když chce někdo znát Váš PP účet, tak “číslem účtu” je Váš e-mail, pod kterým jste se do PP zaregistrovala. Peníze přijdou na PP účet a ty si pak necháte vyplatit na svůj účet nebo je použijete v nějakém obchodu, kde je možné platit PP. Kdybyste mu poslala svůj účet v bance, naúčtuje banka Vám i jemu vysoké poplatky v řádech stokorun, takže to by se nevyplatilo.

    #2775
    Alena
    Member

    Děkuji za radu, dala jsem tedy Edit a znovu napsala, že zásilka nebyla doručena. U toho prostředního puntíku jsem měla datum 22.9. a když jsem se dnes podívala co se děje se sporem, tak najednou už tam žádný otevřený spor nemám, už je ukončený. A to zboží co mi nedorazilo je najednou ve složce Feedback. Co to znamená? Vrátí mi peníze nebo ne?

    #2776
    Alena
    Member

    Tak teď jsem si ještě všimla, že mi došel email od Ali a tam byl odkaz přes který jsem se dostala do detailu toho sporu a tam dole v té stromové struktuře napsaný, že teda prodejce přistoupil na návrh kupujícího vrátí peníze. A to si teď musím taky založit tan Paypal, jak jsem se dočetla níže?

    #2777
    Iveta
    Keymaster

    Peníze se Vám automaticky vrátí zpět na kartový účet – vždy když řešíte přes spor nebo když zrušíte objednávku před jejím odesláním.
    Paypal si zakládat nemusíte 🙂 Paní se nepodařilo otevřít spor a tak jí prodejce nabídl možnost, že jí pošle peníze na Paypal, který si musí založit.

    #7468
    Marek
    Participant

    Dobrý den.
    Mám menší problém. 25.11 mi byla odeslána zásilka a do teď ani nepřišla do ČR.Asi se furt válí někde v Číně.Měla dojít do 24.1 což by bylo 61 dní.Takže jsem včera otevřel spor nějaký 4 dny před koncem ochrané lhůty.No a dnes mi přišel mail že mi to prodlužují do 23.2. Takže to teď musím další měsíc čekat? Když totiž kliknu na View Detail tak tam už je 23.2. Ale když u zboží kliknu na Dispute in Progress tak tam se pořád odečítají (v tuto chvíli) 4 dny na odpověd prodejce.Ve sporu je na levo jen moje reakce na nedodání zboží a v reakci prodejce nic není.Tak teď fakt nevím.Jestli mi to může sám od sebe prodloužit na 3 měsíce.Žadny tlačítko na eskalování sporu na tým Aliexpress tam nevidím.Děkuji za rady.

    #7469
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    prodejce může libovolně lhůtu pro obdržení zboží prodlužovat, ale pro Vás, jako zákazníka je stanovena Garance pro doručení od Aliexpressu 60 dnů (je to napsané u každého vystaveného zboží na Aliexpresu). Je tedy správné, že jste otevřel spor a nyní se u něj odpočítává čas do vyřešení problému. Během těchto dnů prodejce pravděpodobně spor odmítne a napíše, že máte dále čekat. Na to můžete reagovat odmítnutím nabízeného řešení (tlačítko Reject se objeví pod odpovědí prodejce) nebo můžete nechat být a po uplynutí 5 dnů sporů se spor sám eskaluje na Aliexpress. V dřívějších sporech k tomu bylo určeno tlačítko Eskalovat spor, ale v nové verzi (od 8/2016) se spory eskalují automaticky po 5-7 dnech.

Viewing 7 posts - 31 through 37 (of 37 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password