Přidej recenzi

Nedoručené zboží

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Makushka a poslední změna proběhla před 3 roky, 5 měsíců.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #890

    Dobrý večer,
    na Ali jsem si cca před 2 měsíci objednala 4 páry tenisek. Tenisky mi nebyly doručeny tak jsem otevřela spor prodávající mě ujistil, že je vše v pořádku ať počkám..Mezitím vypršela stanovená doba od prodeje a později mi došel dopis, že zboží z důvodů padělané značky bude zničeno, ale pouze 2 kusy..Další 2 kusy mi nebyly doručeny. Prodávající nereaguje na žádné zprávy. Měl někdo takový problém a jak ho řešit? Jedná se cca o 68 dolarů. Děkuji za Vaše odpovědi!

    #977

    Makushka
    Uživatel

    Dobrý den, všimla jsem si Vašeho dotazu, tak si nejsem jistá, jestli je ještě aktuální, ale kdyby náhodou měl někdo stejný problém, třeba mu to pomůže.
    Musím říct, že to je tedy nemilá situace. A ten spor, který jste otevírala, jste uzavřela? Nedošli jste s prodejcem k řešení? Zamítl ho a vy jste ho neeskalovala?
    Obávám se, že v této situace neuvidíte ani boty a ani peníze. Prodejci se většinou distancují od zadržení balíků na celnici a tuplem od balíčků, které jsou zničeny. To, že Vám neodepisuje na zprávy, je docela běžná praxe. Vašemu obchodu vypršela lhůta, kdy se musel zpovídat z různých komplikací (tedy kromě zadržení balíčku na celnici a následných poplatků z toho plynoucích, píšou to vždycky jako poznámku u popisu zboží), takže nemá potřebu Váš problém řešit. Pro něj z toho víceméně nic neplyne, kromě toho, že si můžete stěžovat přímo u aliexpressu.
    Píšete, že 2 páry byly zničeny. Sama netuším, kam mohly přijít ty 2 zbylé, buď je poslali zpět prodejci, anebo se záhadně ztratily cestou k Vám. Těžko říct. Mám ale obavu, že tohle půjde řešit velice těžko, obzvlášť pokud prodejce nereaguje. Ani si nejsem jistá, jestli Vám nějak pomůže aliexpress. Váš obchod skončil. Peníze za ty 2 zničené boty URČITĚ neuvidíte, to padá na Vaši hlavu, vy si zodpovídáte za to, co jste si objednala. A není možné, že byly nakonec zničeny i ty zbylé 2 páry? Nepřišel Vám mimo jiné dopis, že jsou zadržené na celnici a musíte dodat jejich cenu a tak?
    A nemáte náhodou registrovaná sledovací čísla od prodejce na ty boty? Z těch bychom se možná mohli dozvědět více.

    Pokud jste to nakonec nějak vyřešila, docela by mě zajímalo jak, jestli by to tedy bylo možné. Děkuji. :side:

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.