Nedoručené zboží

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #392
    Eliška
    Member

    Ahoj, 20.9. jsem udělala objednávku dětské teplákové soupravy…čekala jsem dva měsíce, ale zboží pořád nikde. Tak jsem si tedy objednávku rozklikla a zjistila jsem, že stránka byla zrušená…Psala jsem prodejci a ten mi asi po třech týdnech odpověděl, že mám být trpělivá-zboží je v dopravě….Takto mi odpovídá na každou zprávu a dnes jsem zjistila, že už mu nemůžu ani poslat zprávu, protože se zřejmě zrušil, nebo nevím. Tak bych potřebovala poradit, co s tím, jestli je nějaká možnost zboží dostat…Spor otevřít nejde….Díky 🙁

    #411
    Iveta
    Keymaster

    Ahoj,
    na doručení zboží ti běží čas v objednávce. 5 dnů před vypršením času pošle AliExpress zprávu o tom, že čas vyprší a pokud jsi zboží dosud neodržela, tak si máš čas prodloužit kliknutím na odkaz v objednávce. Pokud jsi toto ignorovala a čas jsi nechala projít, přišla jsi o garanci nákupu. Po vypršení času byly peníze za objednávku odeslány prodejci a tím byl obchod uzavřen, proto tedy není možné otevřít spor. Když ti zboží nepřijde, což vzhledem k datu už asi nedorazí, tak jsi bohužel přišla o peníze. 🙁

    #535

    Jen přidám svoji zkušenost:
    Na konci SRPNA jsem si objednala koženkovou bundu. Čas doručení jsem nějak nesledovala, a když jsem po nějaké době chtěla objednávku zkontrolovat, bylo už pozdě. Čas vypršel, balíček nedorazil a spor už otevřít nešel. Prodejci jsem napsala, ale neodepsal. Tak jsem se smířila se svojí hloupostí a rozloučila jsem se s penězi.

    Ale světe div se – minulý týden balíček s bundou dorazil!! 😀

    #704
    Jiří
    Member

    Mám jen dotaz ohledně prodloužení sporu, zboží mi nedorazilo ve stanovéné lhůtě 39 dní a prodejce mě požádal o zrušení sporu s tím že se lhůta o 5 dní automaticky prodlouží, což už jsem jednou u jiného obchodu udělal a obchod se uzavřel.
    Zajímalo by mne tedy co se stane když zmáčknu tlačítko Modify, jestli s tím máte už někdo zkušenost, nechci obchod uzavřít a pak nemít na prodejce žádnou páku na vrácení peněz.
    Díky za odovědi.

    #705
    Iveta
    Keymaster

    Běží Vám ještě čas na doručení (odpočítává se Vám z těch 39 dnů)? Pokud ne, spor rozhodně nezavírejte, uzavřel by se Vám i obchod.

    U těchto kratších lhůt (méně než 60 dnů, do kterých Ali garantuje dodání), je dobré požádat prodejce o prodloužení lhůty kliknutím na modrý odkaz pod odpočtem času. Dáte si tam např. 10 nebo 14 dní a prodejce obvykle do 2 dnů potvrdí (někdy i přidá víc dnů). Pokud už čas uběhl a reagoval jste jen otevřením sporu, tak byste si ukončením objednávku uzavřel.
    Rozhodně jej tedy nechte otevřený – prodejce jej buď potvrdí nebo nepotvrdí a po 5ti dnech se sám uzavře ve svém návrhu, tzn. dostanete částku, o kterou jste ve sporu žádal zpět.

    Když otevřete spor, např. u poškozeného zboží, budete žádat řekněme 10 US zpět, začne běžet lhůta 5 dnů na vyřešení sporu prodejcem. Když prodejce v této lhůtě odpoví s tím, že 10 US je moc, že vrátí jen 5 US, tak od té doby začne běžet doba 12 dnů, po kterou má kupující možnost se ke sporu vyjádřit. Vy si tedy slevíte ze svého nároku a budete chtít tedy zpátky jen 7 US. Kliknete na tlačítko [b]Modify [/b]a ten spor se celý znovu otevře, jako když ho vyplňujete prvně. Dáte tam částku 7 US a opět běží lhůta 5 dnů na odpověď od prodejce. Takhle si to můžete mezi sebou pinkat, dokud nedosáhnete dohody. Pokud se nedohodnete, musíte spor eskalovat na Ali. Ali rozhodne a jeho rozhodnutí je nezvratné (nelze se odvolat).

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password