Přidej recenzi

Nedoručení zásilky

Oštítkované: ,

Zvolené téma obsahuje celkem 51 odpovědí. Do diskuze (15 hlasů) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 3 měsíců, 1 týden.

Prohlížíte 15 příspěvků - 1 z 15 (z 52 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #457

    Dobry den mam otazku ukazuje se mi na aliexpressu ze uz jsem zbozi dostala ale me nic neprislo a chteji po me nejake hodnoceni. To znamena ze uz nedostanu zpatky penize ani zbozi?

    #458

    Lydie Hulkova
    Uživatel

    Ahoj Terezko, ja si myslim ze dostanes penize zpet, pokud jsi zbozi zatim nepotvrdila – Confirm Order .. Klikla jsi nato nebo ne?

    #459

    Nee nepotvrdila a iz se mi to stalo dvakrat tak jsem nevedela co delat ale uz je to delsi dobu a penize mi neprisly zpatky a ted mam v prijatych 3 a nedostala jsem je

    #462

    Iveta
    Klíčník

    Ahoj,
    podle trackingu je zásilka kde? Ali to také načítá z trackingu. Pokud ti končí čas, klikni na prodloužení času a teprve poté, až ti ho prodejce prodlouží začni řešit.
    Může se stát, že ti prodejce dal špatné číslo (omylem či schválně) a to zboží bylo doručeno majiteli a proto se tobě zobrazuje jako doručené, ačkoliv se nejednalo o tvůj balíček. Takže pokud bylo dle čísla doručeno na jinou adresu, napiš prodejci, že ti poslal špatné číslo ať ti pošle správné.

    Nebylo náhodou zboží doručováno a sledováno přes http://www.17postservice.com/shipment/ ? Mají čísla 211111111111, 311111111111, 411111111111, nejsou tam žádná písmena. Mám s nimi celkem špatnou zkušenost.
    První zásilka mi prý byla doručena 19/11, přímo tam bylo napsáno moje PSČ, že přijelo a v pořádku doručeno. Dosud nedorazilo, řešila jsem přes spor, nakonec to Ali uznalo, prodejce mi to nevěřil.
    Druhá zásilka mi dle trackingu byla doručena 29/12, ale pošta to přivezla až 30/12 a nechtěla ani podpis, byla to obyčejná zásilka. Tak nelze českou poštou nijak dohledat. Když jsem řešila tu první, tak mi na hlavní poště SPU řekli, že žádné zásilky, co nemají na začátku písmena nedoručují. Což je blbost, doručují, ale doručení nesledují a nepotvrzují. Ale jak je možné, že v tom trackingu je to potvrzené? Nechápu, ale nevěřím tomu.
    Teď mám na cestě, dokonce už i v ČR třetí zásilku, tak se modlím aby vůbec taky došla, když oni si sami potvrdí doručení.

    Tak pak napiš, jak to s trackingem vypadá. Jestli je to nějaké RxxxxxxxxxxxCN, tak to je v pohodě dohledatelné v ČR, ale ostatní bude horší.

    #463

    Jedno číslo je tohle RB772152292CN A neni u toho nic a ty dalsi dva nebo tri co neprisli jsou uz z drivejska treba srpen atd.

    #465

    Iveta
    Klíčník

    Ty z dřívějška už nemá cenu řešit, pokud jsi potvrdila, ačkoliv nepřišly, tak by již stejně měly vypršený čas, tedy bez možnosti to řešit.

    Tohle číslo se nezobrazuje v trackingu, takže nechápu, že Ali hlásí doručení. Spíš jestli to nebyl jen dotaz od Ali, jestli již zboží přišlo, že bys mohla ohodnotit obchod. Pokud ti zbývá málo času na vypršení zásilky (méně než 14 dní), tak doporučuji nejdříve prodloužit dobu. Až ji prodejce prodlouží (má na to 2 dny), tak začít řešit spor, ten trvá 5 dnů. Pokud se nedomluvíte, tak eskaluješ na Ali a čekáš na vyjádření. Proto je pro jistotu lepší mít ten čas prodloužený, protože nevím jak se řeší objednávka, které vypršel čas, ale zároveň probíhá spor. A naopak, když otevřeš spor např. 2 dny před koncem doby, tak nevím jestli bude prodejce ochotný ti zároveň prodloužit čas. Zatím jsem neriskovala, takže nemám vyzkoušeno.

    Každopádně je to na spor, když se číslo neobjeví v trackingu po 10ti dnech od odeslání. Je dobré se nejdříve prodejce zeptat, co se děje, aby prověřil a pak případně otevřít spor. Jednou mi prodejce napsal, že zásilka se skutečně ztratila a posílá novou (a ta druhá s novým číslem skutečně už došla) a podruhé mi hned prodejce uznal náhradu (bylo to 14 dní od odeslání) v plné výši, takže nevím, jestli bylo také ztraceno nebo neodeslal, ale uznal hned a já mohla objednat jinde.

    #2250

    Nikol
    Uživatel

    Dobrý den,
    potřebovala bych poradit, prosím. Nepřišla mi kabelka – na sledování zásilky, jsem měla, že mi byla doručena (a to 7.3. 2016), ale to není pravda. Jenže mi už nejde otevřít spor, nevíte někdo, co mám dělat, prosím. Budu vděčná za jakoukoli odpověď.
    Děkuji.
    Nikol

    #2254

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    při objednávání je nutno hlídat čas pro doručení a případně také alespoň jednou zkusit trackovací číslo pro zjištění, kde se zásilka nachází. Po vypršení času pro doručení máte 15 dnů na otevření sporu, což jste prošvihla. Nyní Vám zbývá jen doufat, že zásilka přijde. Můžete zkusit napsat prodejci, že nic nepřišlo, ale pokud je v trackingu napsáno, že Vám byla doručena, pravděpodobně se s Vámi nebude bavit 🙁
    Když vidíte, že byla 7/3 doručena – to byla doporučená zásilka? Byla skutečně do ČR a do Vašeho města? Někteří prodejci napíší číslo a zákazník pak zjistí, že z SPU putuje zásilka do úplně jiného města, než k němu. To se teprve poté zjistí, že prodejce udal cizí číslo zásilky. Neznamená to, že Vaše zásilka byla doručena někomu jinému.

    #2257

    Nikol
    Uživatel

    Když jsem rozklikla sledování zásilky, tak nahoře mám černé letadlo, pak 7.3. 2016 a u toho napsáno anglicky: the consignment was delivered. Potom dole na stránce mám Sledovací číslo a adresu, a ta je správná. Jinak moc děkuji za pomoc.Škoda, že je celý aliexpress ve španělštině a ruštině, a já to musím překládat a něco mi to nepřeloží zrovna dobře, jako to bylo i u lhůty na spor.

    Tedˇjsem se koukla na Českou poštu – sledování zásilky a můj balíček se nachází v Depo Jeseník. Už ničemu nerozumím, 🙁

    #2258

    Iveta
    Klíčník

    Aliexpress je v jazyce, v jakém si ho nastavíte 🙂 Můžete klidně i češtinu, ale je to hrozně krkolomný překlad. Nejlepší je nakupovat v angličtině – stačí si v pravém horním rohu kliknout na slovo, co je nejvíce vpravo – rozvine se nabídka jazyků.
    Můžete mi prosím napsat sledovací číslo a kde zásilku sledujete? Jen doufám, že to není 17postservice.com, protože jejich web vždy hlásí doručení až na adresu, ačkoliv je to nesmysl – přes ně posílané zásilky jsou zásilky obyčejné, které pošťačky jen hází do schránky, takže na území České republiky nejsou jakkoliv vysledovatelné. 17postservice si data o doručení zásilek generuje sám. Bohužel z mé vlastní zkušenosti dorazí tak 1 zásilka z 5ti – ostatní mi nikdy nebyly doručeny.

    #2259

    Nikol
    Uživatel

    Děkuji moc, jste zlatá, hnedka jazyk přeměním. 🙂 Číslo je: RM669249947CN a sleduji na postaonline.cz/trackandtrace a také na http://www.17track.net, a našla jsem si, že se zásilka nachází v Depo Jeseník.

    #2260

    Iveta
    Klíčník

    Aha, tak to máte doporučenou zásilku! Super, možná se tak nějakému infu o zásilce dostanete. Dopručené zásilky můžete totiž sledovat i přes českou poštu zde: https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=RM669249947CN
    Nyní máte čínské číslo zásilky, i to české číslo – BA989303282VV. S tímto číslem si zajděte na poštu a požadujte vysvětlení, že jste zásilku nedostala a přesto oni ji mají v systému jako doručenou. Někdo tu zásilku musel převzít a pošťačce to podepsat – rodinný příslušník?, soused? sousedka? Pošta musí prokázat, komu zásilku vydala. A jestli podpis bude chybět nebo to vydala někomu jinému než Vám, tak můžete po české poště žádat náhradu zásilky 🙂 Mají na to 30 dnů, ale aspoň tak by jste dostala peníze zpět. 🙂

    #2347

    Nikol
    Uživatel

    Tak jsem byla na poště a docela mě jejich reakce překvapila. :-/ Nedá se s tím prý nic dělat, protože pošta doručila zásilku řádně podle čísla a adresy, prý…můj balíček dostala nějaká slečna z Jeseníku, bohužel nemohou říct, které můj balíček doručili – listovní tajemství. Takže nějaká slečna si vesele nosí moji kabelku za 1000 Kč a já se nejspíš ničeho nedomůžu, protože prodejce se mnou vůbec nekomunikuje.

    #2348

    Iveta
    Klíčník

    Pošta má v systému u čísla balíčku také adresu, komu zásilka patří. A pokud u tohoto čísla nebyla Vaše adresa, tak to NEBYL VÁŠ BALÍČEK. Sledovala jste CIZÍ zásilku někoho jiného, s jiným zbožím. Nemůžete říci, že někdo nosí Vaší kabelku.
    Představte si, že si objednáte zboží, třeba kalhoty. V pořádku Vám přijdou a za měsíc u Vás zazvoní nějaká paní, že máte její kabelku! Jak by se Vám líbilo, že pošta dala někomu Vaši adresu, aby si to s Vámi vyřídil? Asi nelíbilo, že? A jak by jste vysvětlovala, že žádnou cizí kabelku nemáte, protože jste dostala své objednané kalhoty? Nechápu, že Vás reakce pošty mohla překvapit, zachovali se správně.
    Prostě prodejce Vám dal cizí sledovací číslo, které jste si nehlídala a včas jste neotevřela spor, že číslo zásilky není pro Vás. Psala jste, že adresa ve sledování byla Vaše a jak vidíte, pošta má údaje, že Vaše nebyla. Pošta doručila balíček na správnou adresu, správnému adresátovi, takže tam není důvod k reklamaci.
    Prodejce peníze dostal po 15ti dnech od vypršení času a dále se s Vámi již pravděpodobně nebude bavit 🙁

    #7890

    Co mám prosím dělat, když mi zboží ještě nepřišlo, ale omylem jsem klikla na confirm order recieved ?

Prohlížíte 15 příspěvků - 1 z 15 (z 52 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.