Nedoručení zásilky

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 52 total)
  • Author
    Posts
  • #7892
    Urbankova Bedriska
    Participant

    Zdravím Verčo,
    pokud se nepletu,tak potvrdit příjem zboží není o jednom kliknutí,ale o dvou. V tom druhém se ptá,zda opravdu potvrdit.Teď po delší pauze v objednávání jsem řešila jen spory,že mi zboží ani po 8 týdnech nedošlo a v druhém případě mi přišlo něco,co jsem si neobjednala. Pokud máš už v objednávce Finished,nic s tím nejde udělat a jen doufat,že to dorazí.
    Tak držím palce
    Bedřiška U.

    #7896
    Iveta
    Keymaster

    No šlo by zkusit, jestli jde otevřít spor a vybrat možnost nedoručené zboží omylem potvrzené. Dříve to nešlo, ale nyní myslím to jde. Pokud spor otevřít nepůjde, tak bohužel jak výše píše Bedřiška – nic s tím nejde udělat a jen doufat, že zboží dorazí.

    #7897

    Prodejce mi napsal toto. viz. příloha

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #7899
    Iveta
    Keymaster

    Univerzální odpověd od prodejce, nemá cenu mu psát, on s tím nic neudělá.

    #7919
    Martin107
    Participant

    Dobrý deň.Prosím o radu.Objednal som si tovar s Alliexpresu dňa:7.9.2017.Tovar mi ešte neprišiel a ukazuje na sledovaní že:14.9.2017 (Item Arrived at Slovakia).Od tej doby sa zásielka nepohla.Čas na doručenie končí za 32 dní.Mám potom na skončenie času doručenia a Alliexpres mi automaticky vráti peniaze,alebo bude treba do toho zasahovať?Je to poslané ako list pod č:SYLAA05852404.Iné zásielky ktoré som si objednával neskôr od iných predajcou už mám dávno doma.

    #7920
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    zásilka určitě dorazí, leží teď někde na Slovenské poště a čeká na doručení. I Česká pošta to má podobné – někdy to doručí za 4 dny a někdy to u ní taky leží měsíc. Pokud by náhodou zásilka do 32 dnů nepřišla, požádáte prodejce o prodloužení lhůty pro doručení, případně otevřete spor.
    Na doručení ostatních časově podobných zásilek se nelze spoléhat, protože zásilky jsou doručovány z různých oblastí Číny na různá letiště, kde také může dojít ke zdržení zásilek.

    #7932
    stella15
    Participant

    Dobrý den, prosím o radu. Mám balíček objednaný od 24.7.2017 a stále nepřišel. Na Ali mi to píše, -arrived at destination country- již od 4.8.2017. Již jsem si předlžovala u prodejce tu ochranní dobu.Mám na to ještě 11 dní. Je možné sa dopátrat kde teda ten balíček je, když už je v ČR? Zkoušela jsem zadat track number i na portalu 17track.net i na česku poštu. Všude píšou not found. Prosím poradítě mi, jak postupovat dál? Děkuji. Bára.

    #7933
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    protože je zásilka více než 60 dnů na cestě, máte právo otevřít spor a žádat peníze zpět. Jako důvod bych i připsala, že zásilka nemá od 4/8 žádný pohyb.

    #7934
    stella15
    Participant

    Dobrý den,
    děkuji za odpověd. Takže to asi nejde dopátrat se, kde balíček je? To je škoda, děkuji jěšte jednou. Hezký den. Bára

    #7935
    Martin107
    Participant

    Dobrý deň.Moja zásielka sa stále ani nepohla.Kedy bude treba otvoriť spor napr.1deň pred skončením dodacej lehoty alebo až 1deň po skončení dodacej lehoty?Nebudem asi žiadať obchodníka aby predľžil dodaciu dobu,lebo asi aj to nepríde.

    #7936
    Iveta
    Keymaster

    Zkuste tedy otevřít spor den před vypršením lhůty – možná to nepůjde a Aliexpress upozorní, že ještě neuběhla doba na doručení – v tom případě musíte počkat až lhůta vyprší a teprve poté spor otevřít.
    Ještě může nastat situace, že Aliexpress vrací peníze, pokud balíček nedorazí do 60 dnů od odeslání. Vzhledem k tomu, že jste jej objednával 7/9 a prodejce jej ihned odeslal, tak 60ti denní lhůta by měla vypršet až začátkem listopadu.Prodejce si sice dobu pro doručení upravil na 39 dnů, ale ve sporu se bude odvolávat na těch 60 dnů a pokud se spor podstoupí k řešení Aliexpress týmu, tak jeho odvolání potvrdí a doporučí prodloužit lhůtu a počkat na těch 60 dnů. Což je velmi pravděpodobná možnost. Může se však i stát, že Vám spor vyjímečně schválí – buď prodejce (neznalý pravidel obchodování) nebo Aliexpress. Je to tak 50% – 50%.

    #7939
    stella15
    Participant

    Dobrý den Ivetko, prosím ještě jednou o radu. Otevřela jsem spor. A odpověd byla: Hi friend We are deeply sorry for the slow shipping It usually takes 30-60 days to be delivered, but sometimes it might take a little longer due to some uncontrolled factors such as bad weather, holiday or strike. Please kindly close the dispute and wait for a few days more. If it is not received after 20 days, we will refund you. Thanks for your patience and understanding. Best Regards
    Mám to objednáné od 26.7. 2017. A již jsem jednou předlžovala ochranní dobu. Má to cenu ještě to predlžovat nebo ne? Mám ten spor zavřít a čekat? Děkuji moc, Bára.

    #8031
    Johanka Šimková
    Participant

    Dobrý den,

    mohla bych poprosit o radu, zda-li mohu něco dělat s následující nedoručenou zásilkou:
    doba ochrany zásilky mi skončila před měsícem. Tracking hlásí, že zásilka byla “vyřazena” (“bohužel vás musíme informovat, že vaše zásilka je přepravována velmi dlouho a stále není doručena” – jedno z “možných vysvětlení: váš balíček mohl být ztracen během přepravy”). Na trackingu je také vidět, že zásilka se zasekla někde mezi “shipment ready for dispatch” a “departed country of origin”, tzn. zásilka nikdy nebyla z Číny odeslána.

    Dá se s tímto případem něco dělat? Předem moc díky za radu!

    #8032
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    nedá, spor se musí otevřít do 15ti dnů po vypršení doby nebo potvrzení přijetí zboží.

    #8033
    Johanka Šimková
    Participant

    Děkuji

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 52 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password