Přidej recenzi

Nedoručení zásilky

Oštítkované: ,

Zvolené téma obsahuje celkem 51 odpovědí. Do diskuze (15 hlasů) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 8 měsíců, 4 týdnů.

Prohlížíte 15 příspěvků - 31 z 45 (z 52 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #8039

    Luboš
    Účastník

    Dobry den.
    Chcem sa opytat ako mam postupovat v pripade, ze prisiel mi email ze zasielka je na poste, ale pri sledovani zasielky je ina dodacia post v inom meste. Volal som na tu postu a tam mi povedali ze balik prevzal niekto iny. Ako mam postupovat dalej. Pisal som predajcovi v akom je to stave, on mi neodpoveda.
    Chcem dat otvorit spor ale pise mi ze:
    -Môžete „otvoriť spor“ 10 dní po tom, čo predajca dodá vašu položku (-y). Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa objednávky, obráťte sa na predajcu. – Lenze on neodpoveda.

    Mam dat prijat objednavku a otvorit spor?

    Dakujem za info.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #8048

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    prodejce Vám dal cizí sledovací číslo. Zítra bude zásilka již jako doručená i v systému Aliexpressu a myslím, že poté půjde otevřít spor. Přidejte fotku trackingu, že byl doručen do jiného města než jakou máte adresu.

    #8049

    Luboš
    Účastník

    Dobrý deň.
    Predajcovi som poslal foto trackingu, zatiaľ sa mi neozval. Ale volal som na poštu do Popradu, že by tam mali mat moju zásielku, a pani mi povedala že to už prebral niekto iný. Vraj bola zla adresa, tak išli poslať predajcovi naspäť zásielku. Ale vraj ju poslali z posty do nejakého skladu na odoslanie, a zhodou okolnosti tam robil ten človek a si ju prevzal. Tak som povedal poštárke nech mi dá kontakt na dotyčného pána, ale nechcela dať.

    Čo mám teraz spraviť? Predajcovi som to tiež napísal do spravy, zatiaľ neodpísal.
    Mám dať že zásielka bola prijatá, otvoriť spor a zadať do kolonky zlá adresa? Vrátia mi potom peniaze aj keď v skutočnosti zásielku nemám.

    Ďakujem ešte raz za info.

    #8050

    Iveta
    Klíčník

    Pochopte, to nebyla Vaše zásilka! Pošta ji vydala skutečnému příjemci. To jste jen sledoval jeho zásilku. Je normální, že prodejce nereaguje. Proto otevřete spor a zadejte, že zásilka nebyla dodaná.

    #8051

    Luboš
    Účastník

    Dobrý deň. Ja vás chápem ale mne píše pri tovare že zásielka je prijatá a neviem otvoriť spor. Mám možnosť len potvrdiť prijatý tovar a keď kliknem na otvorenie sporu tak mi napíše : Môžete „otvoriť spor“ 10 dní po tom, čo predajca dodá vašu položku.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #8055

    Iveta
    Klíčník

    Tak otevřete spor až po těch 10ti dnech, co bude zásilka doručena a objednávka se sama potvrdí jako doručení – otevřete spor, že to tak není.
    Možná se i během těch 10ti dnů ozve prodejce, ale moc bych na to nespoléhala.

    #8071

    Jakub Palanda
    Účastník

    Ahoj, objednal jsem si z Aliexpressu kšiltovku, ale dnes mi došel e-mail že doručení bylo neúspěšné, ale ve schránce nemá ani lístek se zmínkou nebo vzkaz že si mám zboží vyzvednout na poště, co to znamená?
    Co mám nyní dělat?
    Poradíte mi prosím?
    Děkuji.
    Odkaz na sledování mé zásilky před Č.P.

    • Tato odpověď byla upravena před 11 měsíců, 4 týdnů uživatelem  Jakub Palanda.
    #8074

    Iveta
    Klíčník

    Ahoj, to je u České pošty už celkem běžné, že nehází lístky do schránky ani se neobtěžují zazvonit a člověk je leckdy i doma. Naštěstí aspoň máte e-mailovou informaci, takže si stačí dojít na poštu s číslem balíku a balík Vám na základě občanského průkazu vydají, ikdyž nemáte lístek. A moc bych neotálela s vyzvednutím, aby jej neposlali zpět do Číny. Občas se omylem stane, že jej vrátí i dříve než do kdy má být uložen na poště – obvykle 14 dnů.

    #8089

    Dobrý večer
    Pisu znivu.ohledne balicku dvou ktere mi mely prijít v danny termin ale nepřišly a bojim sd ze nepřijdou :(.zde posilam objednávky
    dekuji hezky večer

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #8092

    Dobrý večer
    Pisu znivu.ohledne balicku dvou ktere mi mely prijít v danny termin ale nepřišly a bojim sd ze nepřijdou :(.zde posilam objednávky
    dekuji hezky večer
    [email protected]

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #8095

    Iveta
    Klíčník

    Dle přiložených obrázků máte čas na doručení do 5/1, takže netřeba nyní nic řešit.

    #8096

    Dobry den dekuji za vasi odpověd
    A prípade když mi to neprijde.jak postupovat dal dekuji moc
    Klárka 😊

    #8101

    Iveta
    Klíčník

    Pokud do 5/1 zboží nepřijde, doporučila bych požádat prodejce o prodloužení lhůty (to můžete i nyní), stačí třeba o 14 dnů – je to z důvodu zahlcenosti České pošty, což prodejce z Číny nemůže ovlivnit.

    24 – Prodloužení ochranné lhůty na Aliexpress

    Pokud i tak zboží nepřijde, bude nutné otevřít spor

    31 – Nový způsob otevření sporu / reklamace na Aliexpress

    #8103

    Bohuzel nevim jak kam to mam napsat

    #8106

    Dobry den
    Jiz balicek nedorazil.obavam se ze ani nedorazi.
    Hlavne nevim kde otevrit spor.
    Mela sem to darek k vanocum
    Dekuji za vasi odpověd

Prohlížíte 15 příspěvků - 31 z 45 (z 52 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.