Přidej recenzi

Nejde dohledat zasilka

Zvolené téma obsahuje celkem 9 odpovědí. Do diskuze (3 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Renča Š. a poslední změna proběhla před 2 roky, 5 měsíců.

Prohlížíte 10 příspěvků - 1 z 10 (z 10 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1898

    Roman
    Uživatel

    Dobrý den,
    Poprvé jsem objednal přes Aliexpress a chtěl jsem poprosit o radu. Nemůžu najít nic o zasilce RH268066204CN. Tato zásilka ma podle prodejce jít vidět na China post,ale ja tam nic nevidím, ani přes českou postu. Je možné někde dohledat jestli byla fyzicky podána? Děkuji za ochotu

    #1900

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    ano, jedná se o doporučenou zásilku, která bude sledovatelná přes českou poštu, ale zásilky se ve sledování zobrazují cca po 10ti dnech. Tato zásilka byla podána před 6ti dny, proto je ještě brzo na její sledování. Až bude fyzicky podána, začne se zobrazovat. Občas se ale stává, že se podání objeví až po 20 dnech. Nevím, kde je zásilka mezi tím, protože prodejce vždy tvdí, že již odeslal, ale zásilka podaná není. Doporučila bych počkat tak 14 dnů od odeslání a pokud nebudete mít podání na české poště, tak kontaktovat prodejce.

    #1901

    Roman
    Uživatel

    Děkuji za odpověď, takže jestli to dobre chápu je možné, ze třeba u nej leží pořad na stole? A vůbec ji na postu neodnesl?

    #1902

    Iveta
    Klíčník

    Ne, to ne. Dokáží doložit papírem potvrzení o odeslání od nich. Mezi prodejcem a poštou mají nějakého zprostředkovatele, u kterého zásilka zůstává. Nedávno se mi dokonce na 17track.net objevil tracking zásilky, která byla 3x překládána než dorazila do Pekingu a teprve se objevilo podání zásilky. Takže zásilka putovala přes nějaké poštovní uzle, ale podání bylo až později. Ty překládky na české poště nejsou vidět, jen v 17tracku. Většinou je nepotřebujete vidět, stačí sledovat jen českou poštu, ale je dobré jen kvůli sledování zásilky před podáním.

    #1903

    Roman
    Uživatel

    Děkuji za ochotu a vás čas

    #1928

    Roman
    Uživatel

    Dobrý den, tak balíček RH268066204CN stále nejde sledovat. Stejný problém mám mi i s dalšími 2 balíčky 33401057489 u tohoto balíčku prodejce uvádí, ze ma jít sledovat na 17track.net a balíček
    31206407994 ma jít vidět na Ywwen express. Prodejcům jsem psal a mam vydržet, tak nevím jestli počkat nebo otevřít spor, ze nejde sledovat? Děkuji za radu

    #1929

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    první doručenou zásilku máte na cestě již 14 dní, takže když se nedomluvíte s prodejcem, klidně můžete otevřít spor. U těch ostatních bych ještě počkala – jsou to obyčejné zásilky, které vůbec nemusí být sledovatelné, ale přesto přijdou.

    #2295

    Renča Š.
    Uživatel

    Zdravím, také jsem zjistila, že moje zásilka RF379432578SG nelze dohledat na 17track.net. a druhá moje zásilka RF383990255SG hlásí chybu ze strany Singapure Post. Mě by tohle nenapadlo hledat, dokud jsem se nepodívala na vaše videa, co tu někde máte. A ještě jedna maličkost. Sice to asi do tohoto tématu nepatří, ale všimla jsem si tak nějak od nového roku, když si objednám nějaké věci, tak to strašně dlouho trvá a i ta lhůta vyprší. Předtím mi to chodilo tak do těch třech týdnů, max. měsíc, teď čekám dvě zásilky, které jsem objednala na začátku února. U jednoho ta ochranná lhůta vypršela, ale to je jen věc za dolar a půl, ale ta druhá zásilka za 15 dolarů, tu jsem požádala o prodloužení, ale zatím odpověď žádná. A tu zásilku za těch 15 dolarů nemůžu dohledat (to je to první číslo). Adresu mám stále stejnou, ale ty zásilky mají čím dál tím větší zpoždění. Zajímalo by mě, jestli si toho také někdo všiml, nebo jen u mě to je to zpoždění?

    #2296

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    první zásilka je připravena k odeslání od 7/3, ale zatím se nic neděje – nebyla podána, tedy fyzicky poslána. Poptala bych se u prodejce, když do 2 dnů neodpoví nebo se neobjeví ve sledování, otevřela bych už spor.

    Druhá zásilka je podaná 27/3 a zároveň poslaná do ČR, už ji můžete sledovat na stránkách české pošty: https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=RF383990255SG

    Problém s doručováním, který popisujete, spíše souhlasí s únorovými zásilkami – v Číně byly svátky, pošty a dopravci měli zavřeno, lidé však nakupovali. Po otevření pošt byly zavaleny balíčky a proto to déle trvalo – jak odbavení, tak odeslání do ČR. Zároveň se některé zásilky prostě ztratí, to asi nejde uhlídat. Možná přijdou za půl roku a možná taky vůbec. Určitě se vyplatí zásilky si hlídat a včas (3-5 dnů před koncem) si zažádat o prodloužení ochranné lhůty. Pokud prodejce do 2 dnů neprodlouží, tak ihned otevřít spor. Někteří prodejci zareagují až na spor. Ozvou se, že máte spor zavřít, že prodlouží lhůtu pro doručení. Spor poté můžete zavřít, ale vždy až po skutečně prodlouženém čase. Někdy prodejce slíbí, neprodlouží, spor zavřete a pak máte smůlu 🙁

    #2297

    Renča Š.
    Uživatel

    Děkuji za odpověď. Spor už jsem otevřela, ale ještě prodejci napíšu zprávu. Ten balík jsem objednávala tak brzo, protože to měl být dárek k narozeninám v teď v dubnu, abych měla časovou rezervu. A s tím zpožděným doručováním jsem ráda, že se to vysvětlilo a byly to ty svátky.

Prohlížíte 10 příspěvků - 1 z 10 (z 10 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.