Přidej recenzi

nejde otevřít spor, lhůta nevypršela

Zvolené téma obsahuje celkem 19 odpovědí. Do diskuze (3 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 1 rok, 12 měsíců.

Prohlížíte 15 příspěvků - 1 z 15 (z 20 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #2846

    Šárka
    Uživatel

    Dobrý den, prosím o radu, nejde mi otevřít spor na Ali. Objednala jsem LCD displej a nefunguje jak má. Pokusila jsem se kontaktovat prodejce ale zatím se nemůžeme domluvit ( neumím anglicky a google asi nepřekládá jak má). Pokusila jsem se otevřít spor, nahrála video ale nejde mi spor odeslat. Zboží jsem ještě nepotvrdila a ochranná lhůta je ještě 5 dnů. Můžete mi prosím poradit jestli je nějaká šance dostat alespoň část zpět? 🙁

    #2847

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    oni prodejci i rádi dělají, že nerozumí, zvláště když už má doba vypršet. Určitě nemá cenu s ním debatovat ve zprávách, protože tak peníze nejpravděpodobněji zpět nedostanete. Jen mizivé procento prodejců se zachová férově a peníze pošle na PayPal, aby se to neřešilo přes spory. Navíc PayPal si z obdržené částky ještě strhne poplatek. Opravdu jedinou možností jak peníze získat zpět je otevřít spor.
    Proč nejde spor odeslat? Hlásí formulář nějaké vady? Nejčastěji to bývá použití neanglických znaků nebo apostrofu (místo I’m použít I am, pozor také na svůj podpis Xxxxová), případně je video příliš velké (ve sporu je uvedena max. velikost videa).

    #2849

    Šárka
    Uživatel

    Ivetko děkuji moc za odpověď. Já vyplním všechny údaje, nahraji video ( má 110 mb a může mít až 500 mb) a spor nejde odeslat. Prostě to nic nedělá. Popis vady napíšu český a přeložím v překladači. Nevím proč to nefunguje.

    #2850

    Iveta
    Klíčník

    Hmmm, napadá mne ještě… nahrávání videa chvilku trvá, odesíláte spor až po 100% nahrání?
    Jinak bych zkusila smazat cookies z prohlížeče, zavřít prohlížeč a znovu zkusit nahrát a odeslat.
    Pokud by to nepomohlo, tak zkusit jiný prohlížeč.

    #2851

    Šárka
    Uživatel

    Jiný prohlížeč jsem zkoušela, a procenta jsou vždy na 100%….zítra to zkusím znova, doufám že se mi to povede….a napíšu Vám 😉

    #2852

    Ne Uvedený
    Uživatel

    Mam obdobny problem. Po kliknuti na submit, vyskoci z google chromu hlaska o chybe site, submit zasedne a uz se nic nedeje 🙁

    #2856

    Šárka
    Uživatel

    tak jsem to opět zkusila a nejde to, tentokrát mi to píše, že mám nahrát video, i když ho tam mám. Můžete se mi na to prosím mrknout, jestli mám někde chybu?

    #2857

    Iveta
    Klíčník

    Tento web zmenšuje obrázky, takže to není moc čitelné, ale co mne tak napadlo:
    – částku jste platila 40,95US a máte zadanou jen 40 – jestli Vám to hlásilo, že máte špatně částku, tak tam musí být tečka místo čárky. Pro nás Čechy nezvyklé, ale zadejte 40.95 místo 40,95
    – příloha videa přečtu, že je .mp4, ale nepřečtu, jestli je podporován tento formát od Aliexpressu – mají to napsané šedě. Jestli nepodporují tento formát, musí se video nahrát na jiném přístroji
    – pokud by vše i tak bylo v pořádku, tak mne napadá taková blbost sice, ale mně to pomohlo v jednom sporu. Nahrála jsem také jako důkaz video a pořád to chtělo přílohu. Jelikož fotka u nefunkčního zvukového zařízení je bezpředmětná, tak jsem fotku nedávala. Ale pak jsem tam z nouze fotku dala (stačí třeba vyfotit tu věc) a najednou spor šel odeslat 🙂 Tak ještě zkuste toto.
    Jinak už nevím 🙁

    #2858

    Šárka
    Uživatel

    to je fakt záhada, nevím proč mi to nejde odeslat, dívala jsem se i na youtube, a mám vše napsané správně. Částku jsem napsala celou, poslala foto i video, popis problémů jsem popsala jen 2 slovy a stejně se to neodešle. Když dám SUBMIT tak to nic nedělá, jen mi někdy vyskočí tabulka že nemám nahrané foto nebo video. Video mám ve formátu MP4 což Ali podporuje. Já už fakt nevím, za 3 dny mi končí lhůta 🙁 a ještě se chci zeptat, nepotvrdila jsem zatím že mi přišlo zboží, co se stane, když to nepotvrdím a lhůta vyprší? dostane prodejce peníze?

    #2859

    Iveta
    Klíčník

    Prodejce ví, že je problém, takže asi ani po žádosti lhůtu neprodlouží 🙁
    Až lhůta vyprší, zboží se potvrdí a pak máte max. 15 dnů na otevření sporu. Ještě mne napadlo otevřít ten spor u někoho na mobilu, přiložit třeba jen fotku a pak ten spor upravit na PC, přidat přílohu s videem.

    #2865

    Šárka
    Uživatel

    Tak spor se mi opravdu nepodařilo otevřít, ani z mobilu 🙁 přišla jsem o pěkný peníze, což mě opravdu moc mrzí….a Vám Ivetko děkuji za rady, moc si toho vážím

    #2866

    Iveta
    Klíčník

    To mne také mrzí, že se mi nepodařilo Vám pomoci 🙁 Ještě mne napadlo… píšu soukromou zprávu.

    #2876

    Šárka
    Uživatel

    Dobrý den Ivetko, žádnou zprávu jsem nenašla…..spor se mi včera podařilo otevřít, ale nejde vložit video, i když je v dobrém formátu, zkoušeli jsme i jiné formáty ale prostě to nejde vložit. PRodejce píše že fotka není důkaz, že je to naše chyba že jsme displej špatně nainstalovali, můžete nějak poradit jak dál?

    #2877

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    ano, bohužel se na stránkách něco porouchalo a nelze posílat soukromé zprávy ani spustit chat 🙁
    Jedinou možností je opravdu jen spor + příloha.

    #2878

    Šárka
    Uživatel

    DObře, budu dál zkoušet nahrát to video 🙁 kéž by se mi vrátila alespon půlka peněz

Prohlížíte 15 příspěvků - 1 z 15 (z 20 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.