Přidej recenzi

Nekompletní zásilka

Zvolené téma obsahuje celkem 3 odpovědi. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 3 roky, 6 měsíců.

Prohlížíte 4 příspěvky - 1 ze 4 (z 4 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1038

    Ahoj,
    prosím o radu, přišel mi balíček s pásky, objednala jsem si 8 barev, dorazilo 7 a z toho byl ještě jeden ve špatné barvě (ale ta ení tak špatná tak tu nebudud řešit) jak mám postupovat u potvrzení příjmu a otevření sporu? Když chci udělat spor na tu jednu barvu tak nemám úplně z čeho vybírat co se týče otázek (zásilka dorazila ale nekompletní) a když při potvrzování neodfajfkuju tu jednu barvu přejde to automaticky do sporu? Zatím se to bojím odbouchnout aby s tím pak šlo ještě něco udělat. Díky za radu 🙂 Katka

    #1040

    Iveta
    Klíčník

    Ahoj,
    no jestli máš 8 barev = 8 položek v objednávce, tak to uděláš tak, že otevřeš spor jen u té jedné položky. Ten spor se pak týká jen té jedné položky, ne celé objednávky. Takže když ta jedna barva nepřišla – dáš zboží nepřišlo nebo dáš zboží přišlo a níže vybereš, že neodpovídá množství. Případně by šlo uvést ještě možnost níže – balíček přišel prázdný – pořád se to týká jen té jedné položky. A jako refund zadáš celou částku za 1 ks.
    Horší to asi bude s fotkami – nafotit, že chybí jeden kus. Je dobré, když prodejci napíší na balíček skutečnou váhu balíčku. To pak dáš na váhu obálku, na to pásky a vyfotíš a pak foto adresního štítku s váhou, aby bylo vidět, že váha souhlasí a jedná se jen o dodaných 7 ks z objednaných 8 ks.
    Jestli na balíčku skutečná váha není, zkusit tedy aspoň nafotit tak, že by bylo vidět, že se tam 8mý kus nemohl vejít? Nevím jak to bylo baleno. Podobně jsem reklamovala balíček 3x dětské legíny (svázané do ruličky gumičkou), přišly v malé obálce, že bylo jasné, že třetí by se tam opravdu nevešly, tak mi to prodejce hned uznal.

    Jinak potvrzování ostatních položek počká na dořešení sporu. Když reklamuji jednu položku z více v objednávce, někdy se mi po uzavření sporu uzavře sama i objednávka jako celá doručená a rovnou se objeví ve Feedbecích. Někdy se mi uzavře spor jen u jedné položky a ostatní zůstávají v objednávce otevřené a musím potvrdit. Takže raději počkat s potvrzením, protože po dořešení sporu můžeš zadat komentář k řešení sporu i do komentářů u ostatních položek.

    Kdyžtak pak napiš, jak ti to dopadlo, držím palce! 🙂

    #1045

    Ahoj,
    moc děkuji za radu, dopadlo to dobře 🙂 S tou váhou jsem to nezkusila, na balíčku sice bylo uvedeno že váží 0,5kg ale celý balíček měl asi jen 375g tak by to spíš vypadalo že tam toho bylo víc, vyfotila jsem ty pásky, na fotku napsala u barvy co sem nechtěla sem uvedla že tuto sem si neobjednala. Nakonec jsem v těch otázkách našla tu správnou, zaklikla jsem že balíček dorazil a pak až jedno okýnko že nepřišlo vše, do poznámky jsem napsala že z 8 barev přišlo 6, ale jedna barva přišla navíc a že jí akceptuji za jednu z nedodaných a chci tedy vrátit peníze za jeden chybějící. Prodejce to do druhého dne uznal a mě bylo slíbeno vrácení peněz za ten kus 🙂
    Díky za rasu 🙂 Katka

    #1047

    Iveta
    Klíčník

    Tak aspoň, že to byl férový prodejce – rychle to uznal a nehádal se. Peníze dorazí většinou do druhého dne. To jsem ráda, že se Ti to podařilo úspěšně dořešit 🙂
    Hezký víkend!

Prohlížíte 4 příspěvky - 1 ze 4 (z 4 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.