Přidej recenzi

Nelze najít podací číslo RS351420597NL

Zvolené téma obsahuje celkem 8 odpovědí. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  MartIniX a poslední změna proběhla před 2 roky, 10 měsíců.

Prohlížíte 9 příspěvků - 1 z 9 (z 9 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1775

    MartIniX
    Uživatel

    Dobrý den, prosím o radu. Prodejce mi uvedl v objednávky číslo zásilky RS351420597NL. Myslím že už 12/11. Toto číslo nemohu nikde najít. Doprava měla být přes Swiss Post. Číslo vypadá spíš na holandské. Udělal jsem základní chybu, nakupoval jsem poprvé, a potvrdil dodání. Ale to je už moje chyba. Teď bych rád věděl, jestli je to číslo reálné nebo ne. Prodejce mi tvrdí, že to řeší s dopravcem, ale stále nemám žádné info. Děkuji za případnou pomoc či radu.

    #1784

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    číslo zásilky bylo zaregistrováno u poštovní společnosti před 39 dny, ale registrace čísla neznamená jeho fyzické podání na poštu. Zásilka se také mohla ztratit, proto nebyla podána. Bohužel je to jen odhad, tracking ukazuje, že žádné informace nejsou dostupné. Jediné co je vidět, že číslo bylo registrováno do ČR: http://global.cainiao.com/detail.htm?mailNo=RS351420597NL
    Z Holanska to nejde, normálně z Číny, kde má pobočku holanská pošta (případně Swiss Post).
    Číslo by mělo být normálně dohledatelné na 17track.net nebo na postaonline.cz, protože je to doporučená zásilka. Otevřela bych co nejdříve spor – lze otevřít max. 15 dnů po potvrzení přijetí zboží, poté již nelze nijak získat peníze od prodejce zpět 🙁
    Pokud 15 dnů uplynulo, tak už nemáte žádnou garanci od Ali na dodání zboží či jeho případnou reklamaci a nezbývá nic jiného než doufat, že zboží někdy přijde.

    #1790

    MartIniX
    Uživatel

    Moc děkuji za odpověď. Přesně tohle jsem si myslel. Bohužel spor už otevřít nejde. No jo no, holt jsem nečetl poctivě, a toto je důsledek. Jednám s prodejcem, ale jen přes chat na aliexpressu, u objednávky mi nikdo neodpověděl. Sdělili mi, že zboží zadrželi celníci, ale už nevím kde. Přislíbili mi znovuzaslání zboží, ale opět bez jeho specifikace. Pouze, že mi prý pošlou totéž, co bylo v objednávce. Uvidím, jestli mi sdělí nové podací číslo, které se bude dát sledovat. Nicméně jsem nabyl dojmu, že za chybu zaplatím. Příště si dám větší pozor, od jakého prodejce kupuji. Sice je fajn, že nějak komunikují, jak jsem se dočetl, tak tomu tak většinou není. Máte zkušenost, že by třeba zboží skutečně poslali znovu a ono došlo? Díky.

    #1791

    Iveta
    Klíčník

    No když už tedy komunikují, tak spíše proto, abyste jim nedal špatné hodnocení – hodnocení můžete udělit do 30 dnů od potvrzení (najdete ve Feedbacích, druhá záložka – je tam napsané kolik dnů ještě zbývá). Aby prodejce zaslal nové zboží je spíše výjimečné, spíše jen slibují a pak přestanou komunikovat. Aby prodejce zaslal zboží znovu, se mi stalo jen jednou – poslal zboží doporučeně a když se nehýbalo, tak prověřil, zjistil ztrátu a poslal znovu. Ale to bylo ještě v lhůtě. Jinak bych jim moc nevěřila – často odpovídají nakopírovanými frázemi, které vůbec neodpovídají na položenou otázku.

    #1792

    MartIniX
    Uživatel

    Je mi to jasné. Takže je šance asi na bodu mrazu. Holt, když se kácí les, létají třísky. Budu se asi muset smířit s tím, že nic nedostanu. A peníze fuč 🙁 Za chyby se platí. Jen mě mrzí, že šlo o skoro 75 USD. Tak budu zas muset víc pracovat, abych si na svůj dárek opět vydělal 😀 V životě už jsem ale přišel o víc, tak to nějak přežiju. Škoda, že jsem na vaší stránku nenarazil dříve. Nyní si dám o to větší pozor. Každopádně sem dám později další průběh, popřípadě jiné informace, aby si i ostatní mohli přečíst, co a jak 🙂 ještě jednou děkuji.

    #1793

    Iveta
    Klíčník

    To budeme moc rádi, když se podělíte o další zkušenosti 🙂
    Přeji, aby to dobře dopadlo a zboží nakonec v pořádku došlo 🙂

    #1839

    MartIniX
    Uživatel

    Nějaký čas se sem nedalo přihlásit. Takže jen info, jak pokračuje můj problém. Po komunikaci chatem s prodejcem mi slíbili, že když moje zboží zadrželi celníci, tak jej co nevidět pošlou znovu. Dokonce mi i sdělili nové podací číslo, které jsem ale opět nemohl najít. Ujišťovali mě, že chvíli trvá. Abych se přesvědčil, že to nejsou jen kopírované odpovědi, tak jsem požádal, aby číslo vložili do mojí objednávky na aliexpress. A světě div se, oni to udělali. Začal jsem doufat, že o opravdu pošlou. Po pár dnech jsem na 17track opravdu zásilku našel a nyní se již přepravuje do ČR. Takže jsem už jen zvědavý, co dorazí 🙂
    Tady dávám odkaz na původní i nový balík: http://www.17track.net/cs/track?nums=RS354697000NL,RS351420597NL&fc=0

    Musím uznat, že jsem byl mile překvapen, že splnili slib. Určitě ještě dám vědět, co přišlo…

    #1840

    Iveta
    Klíčník

    Tak to je opravdu poctivý prodejce, to máte štěstí 🙂 Popravdě bych to nečekala, že to zašlou znovu, navíc za takto vyšší částku, ale podle trackingu to snad opravdu putuje na cestě k Vám. Držím palce, ať je to žádané zboží a nepoškozené přepravou 🙂

    #1841

    MartIniX
    Uživatel

    Taky jsem to nečekal 🙂 ale třeba je nebavilo, jak pořád otravuju b možná pomohly i výhrůžky, že jejich obchod pomluvím, kde se dá 🙂 tak teď už jen aby to skutečně dorazilo, bylo to to objednané zboží a bylo v pořádku a funkční 🙂

Prohlížíte 9 příspěvků - 1 z 9 (z 9 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.