Neodeslání zboží a vrácení peněz
- This topic has 24 replies, 12 voices, and was last updated 5 years ago by show.
-
AuthorPosts
-
20/08/2015 at 10:21 #1317Franta Špáďa ŠpačekMember
Zdravím všechny, mám dotaz, objednal jsem zboží a zboží nepřišlo resp. nebylo prodejcem odesláno. Před ukončením lhůty jsem dal podmět pro vrácení peněz z důvodu dlouhé dodací lhůty (což měl potvrdit prodejce). Doba pro odeslání včera doběhla, nejde už prodloužit a píše to zavřeno. Jak dostat peníze zpět
Attachments:20/08/2015 at 13:12 #1318IvetaKeymasterDobrý den,
jestli tomu dobře rozumím, tak doběhla doba pro odeslání a zboží odesláno nebylo, což znamená, že peníze se automaticky vrátí zpět na kartový účet. Nerozumím však jak jste dal podnět pro vrácení peněz? Jako že jste zrušil objednávku?28/08/2015 at 9:47 #1323Markéta ChromcováMemberDobrý den, můžu mít prosím dotaz? Již několikrát jsem otevírala spor a vše bylo v pořádku. Dneska mi skončila ochrana odeslání zboží, otevřela jsem spor, ale nejde mi to dokončit, protože po mě chtějí, abych popsala problém. Napsala jsem tam, že jsem nedostala zboží a chci vrátit peníze, ale stále mi to hlásí, abych vyplnila 4 – 512 slov, i když už je mám vyplněné, tak mi nejde odeslat požadavek. Můžete mi prosím poradit? Děkuji
28/08/2015 at 10:02 #1324IvetaKeymasterDobrý den,
buď tam máte více než 512 písmen nebo tam máte nějaký “neanglický” znak či písmeno. Nepodepsala jste se třeba xxxxová? Kontroluje to i anglický pravopis, takže problémem může být i napsané plaese místo please.28/08/2015 at 10:19 #1325Markéta ChromcováMemberNapsala jsem tam: I want to money back because I didn´t receive the goods. Tak nevím, kde by mohl být problém.
28/08/2015 at 10:34 #1326IvetaKeymasterTřeba vadí ten apostrof, zkuste místo n’t napsat not
28/08/2015 at 10:40 #1327Markéta ChromcováMemberAno, byl to ten problém. Děkuji za radu a rychlou odpověď. Pěkný den
28/08/2015 at 10:49 #1328IvetaKeymasterNení zač 🙂 Když budete něco potřebovat, klidně se na nás opět obraťte 🙂 Hezký víkend!
30/05/2016 at 10:57 #2463AndreaMemberDobrý den,
chtěla bych se zeptat, co mám udělat, pokud mi prodejce ve stanovené lhůtě neodešle zbožíděkuji
Hořáková Andrea
30/05/2016 at 11:12 #2464IvetaKeymasterDobrý den,
nebojte, na 99% odešle, aby nepřišel o kšeft 🙂
Pokud by náhodou neodeslal, tak se Vám peníze vrátí automaticky zpět na účet.30/05/2016 at 11:33 #2465AndreaMemberděkuji za odpověď 🙂
10/01/2017 at 20:04 #7449Pavlína LesákováParticipantDobrý den, objednávala jsem obuv z odkazu co nefunguje příliš dlouho, peníze odešli,(objednáno 12.listopadu-coz už bude 60dni) a zboží stále neodeslano, dokonce cinan napsal (19.11.), že zboží je připraveno k odeslání, nikoliv odeslano. Na moji žádost vrácení peněz neodpovídá, spor nelze otevřít…co mám dělat???
11/01/2017 at 7:04 #7453IvetaKeymasterDobrý den,
pokud prodejce zboží neodeslal, tak to znamená, že stále běží doba pro odeslání? Aby byla doba pro odeslání 60 dnů je hodně neobvyklé. Pokud tedy stále běží, je nutné aby doběhla a tím se automaticky vrátí peníze zpět na kartu. O zrušení objednávky bych nežádala, nebude mít kdo odpovědět a zrušení schválit.
Spor lze otevřít pouze u odeslaných objednávek.28/12/2017 at 20:58 #8087Lucie Glara NovosadováParticipantDobry vecer, muzete mi prosim poradit. Objednala jsem a zaplatila zbozi, zbozi se zdalo byt odeslane, ale neukazoval se mi prubeh, respektive cesta balicku. Nekolikrat jsem psala prodejci, ze mi nic nedoslo a on akorat psal, ze to poslal. Zadala jsem ho o vraceni penez nebo opetovne zasalani zbozi, ale bez odezvy. Je to uz asi pul roku, az ted me napadlo najit nejakou ceskou diskuzi. Myslite, ze mam sanci?
29/12/2017 at 1:25 #8088IvetaKeymasterDobrý den,
ne, v případě nedoručení zásilky je nutné otevřít spor v časovém období 60-75 dnů po odeslání. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.