Přidej recenzi

Neodeslání zboží a vrácení peněz

Zvolené téma obsahuje celkem 14 odpovědí. Do diskuze (6 hlasů) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 9 měsíců, 3 týdnů.

Prohlížíte 15 příspěvků - 1 z 15 (z 15 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1317

    Zdravím všechny, mám dotaz, objednal jsem zboží a zboží nepřišlo resp. nebylo prodejcem odesláno. Před ukončením lhůty jsem dal podmět pro vrácení peněz z důvodu dlouhé dodací lhůty (což měl potvrdit prodejce). Doba pro odeslání včera doběhla, nejde už prodloužit a píše to zavřeno. Jak dostat peníze zpět

    Attachments:

    #1318

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    jestli tomu dobře rozumím, tak doběhla doba pro odeslání a zboží odesláno nebylo, což znamená, že peníze se automaticky vrátí zpět na kartový účet. Nerozumím však jak jste dal podnět pro vrácení peněz? Jako že jste zrušil objednávku?

    #1323

    Dobrý den, můžu mít prosím dotaz? Již několikrát jsem otevírala spor a vše bylo v pořádku. Dneska mi skončila ochrana odeslání zboží, otevřela jsem spor, ale nejde mi to dokončit, protože po mě chtějí, abych popsala problém. Napsala jsem tam, že jsem nedostala zboží a chci vrátit peníze, ale stále mi to hlásí, abych vyplnila 4 – 512 slov, i když už je mám vyplněné, tak mi nejde odeslat požadavek. Můžete mi prosím poradit? Děkuji

    #1324

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    buď tam máte více než 512 písmen nebo tam máte nějaký „neanglický“ znak či písmeno. Nepodepsala jste se třeba xxxxová? Kontroluje to i anglický pravopis, takže problémem může být i napsané plaese místo please.

    #1325

    Napsala jsem tam: I want to money back because I didn´t receive the goods. Tak nevím, kde by mohl být problém.

    #1326

    Iveta
    Klíčník

    Třeba vadí ten apostrof, zkuste místo n’t napsat not

    #1327

    Ano, byl to ten problém. Děkuji za radu a rychlou odpověď. Pěkný den

    #1328

    Iveta
    Klíčník

    Není zač 🙂 Když budete něco potřebovat, klidně se na nás opět obraťte 🙂 Hezký víkend!

    #2463

    Andrea
    Uživatel

    Dobrý den,
    chtěla bych se zeptat, co mám udělat, pokud mi prodejce ve stanovené lhůtě neodešle zboží

    děkuji

    Hořáková Andrea

    #2464

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    nebojte, na 99% odešle, aby nepřišel o kšeft 🙂
    Pokud by náhodou neodeslal, tak se Vám peníze vrátí automaticky zpět na účet.

    #2465

    Andrea
    Uživatel

    děkuji za odpověď 🙂

    #7449

    Dobrý den, objednávala jsem obuv z odkazu co nefunguje příliš dlouho, peníze odešli,(objednáno 12.listopadu-coz už bude 60dni) a zboží stále neodeslano, dokonce cinan napsal (19.11.), že zboží je připraveno k odeslání, nikoliv odeslano. Na moji žádost vrácení peněz neodpovídá, spor nelze otevřít…co mám dělat???

    #7453

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    pokud prodejce zboží neodeslal, tak to znamená, že stále běží doba pro odeslání? Aby byla doba pro odeslání 60 dnů je hodně neobvyklé. Pokud tedy stále běží, je nutné aby doběhla a tím se automaticky vrátí peníze zpět na kartu. O zrušení objednávky bych nežádala, nebude mít kdo odpovědět a zrušení schválit.
    Spor lze otevřít pouze u odeslaných objednávek.

    #8087

    Dobry vecer, muzete mi prosim poradit. Objednala jsem a zaplatila zbozi, zbozi se zdalo byt odeslane, ale neukazoval se mi prubeh, respektive cesta balicku. Nekolikrat jsem psala prodejci, ze mi nic nedoslo a on akorat psal, ze to poslal. Zadala jsem ho o vraceni penez nebo opetovne zasalani zbozi, ale bez odezvy. Je to uz asi pul roku, az ted me napadlo najit nejakou ceskou diskuzi. Myslite, ze mam sanci?

    #8088

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    ne, v případě nedoručení zásilky je nutné otevřít spor v časovém období 60-75 dnů po odeslání.

Prohlížíte 15 příspěvků - 1 z 15 (z 15 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.