Neodeslání zboží a vrácení peněz
- This topic has 24 replies, 12 voices, and was last updated 5 years, 1 month ago by show.
-
AuthorPosts
-
05/01/2019 at 15:19 #9103vitnetParticipant
Dobrý den mám dotaz objednal jsem zboží za 8 dolaru peníze se mi ihned strhly z karty ale prodejce zboží neodeslal v termínu což je ten týden.. akorát napsal ze mu zboží dojde během měsíce tak ze ho asi nemá v obchodě .. ale i přesto dal ze zboží odeslal a číslo na 17track neexistuje tak nevím co teď díky ..
16/01/2019 at 16:44 #9127PorucikParticipantDobrý den
11.11. jsem si objednal zboží a v den uplynutí 60 dní jsem otevřel spor že zboží nedorazilo. Prodejce se mě snaží přesvědčit abych ukončil spor že zboží pošle. Chci se zeptat: ukončit spor se mi nechce, protože nemám jistotu že to pošle a pak už bych peníze neviděl. Dělám dobře? A je nějaká jiná alternativa.
Díky za odpověď17/01/2019 at 13:52 #9128mishkajParticipantDobrý den, mám dotaz aliexpress mi z neznámého důvodu zablokoval účet. Pravděpodobně z důvodu jednoho sporu. Nyní, tam mám cca 5 objednávek, kterým končí ochranná lhůta doručení. Ani jeden z prodejců nekomunikuje skrz prodloužení této doby. Případný další spor, že zboží nedošlo otevřít nemohu jelikož účet je zablokován. Lze účet nějakým způsobem odblokovat nebo jakým způsobem otevřít spor ať nepřijdu o peníze?? Leze to vůbec nějak? Díky za veškeré info.
17/01/2019 at 17:38 #9129PorucikParticipantjestli se nepletu tak spor lze vyvolat ještě 15 dní po ukončení ochranné lhůty. Ale jak je to s blokací účtu to nevím.
18/01/2019 at 19:34 #9132mishkajParticipantspor právě vyvolat nelze, jelikož je účet blokovaný.
Při otevření sporu na mě vyskakuje hláška. (Your AliExpress account has been suspended due to security concerns. As a result, you are no longer able to open disputes or provide feedback on orders.Proto se ptám na rady, co a jak udělat.
18/01/2019 at 19:51 #9133AgcaParticipantDobrý den, objednala jsem si zboží, skončila ochranná lhůta a já jsem otevřela spor, prodejce mne vyzval, ať vydržím a spor ukončím, že zboží je na cestě. To jsem neudělala, protože zboží nedorazilo. Před dvěma dny se do sporu vložil Aliexpres. Dnes mi Aliexpres potvrdil vrácení peněz. Nicméně balíček dnes v pořádku dorazil.
Co mám nyní udělat? Spor již zrušit nejde, nebo alespoň nevím jak.Děkuji za odpověď. Petra
05/02/2019 at 11:20 #9140JosefParticipantZde nikdo na otázky neodpovídá, je vidět, že jsou stránky v krizi.
25/02/2019 at 15:35 #9147showParticipantPozdravujem.
1. Objednal som si mobil, zaplatil ho.
2. Predajca ho ani po 5 týždňoch ani len neodoslal a do konca objednávky sú 3 dni
3. Predajca mi napísal, aby som ukončil objednávku s dôvodu “the other reason” a že mi pošle peniaze späť
4. Mám mu veriť a ukončiť objednávku, alebo počkať kým sa objednávka ukončí sama ?
5. Otvoriť spor nemám možnosť. Pri iných objednávkach mám možnosť “Open dispute” ale presne pri tejto objednávke to nie je.
Kto poradí ? Vopred ďakujem26/02/2019 at 7:24 #9149PorucikParticipantShow
čau
– pokud ti zboží neodeslal nemůžeš otevřít spor.
– nikdy bych nikomu nevěřil když je přes půl světa a vždy bych si na to dával pozor.
tzn. neukončovat objednávku a ta se ukončí sama a peníze ti to pošle samo. Jestli se nepletu.26/02/2019 at 8:10 #9150showParticipantPoručik, ďakujem za odpoveď. Presne takto som to chcel urobiť, len som potreboval ešte názor niekoho kto už takú situáciu zažil. Tiež mi nejde do hlavy, keď píše, že mi pošle peniaze späť a pritom tie peniaze drží aliexpres, nie predajca. Už druhý deň po sebe mi píše, aby som dal “cancel order”. Nejako na mňa tlačí a to sa mi nepozdáva. Možno, že otvoriť spor sa bude dať po skončení dodacej lehoty (ešte som nikdy žiaden spor neotváral). Otvorím spor a napíšem aliexpresu negatívnu recenziu na toho predajcu. Na svojej stránke má ten tovar ako Available (available 119 pieces) a mne do správy napíše, že nemá na sklade nič. Tak klame na svojej stránke alebo mne.
—-
Ešte raz ďakujem a prajem pekný deň. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.