Přidej recenzi

neodeslání zboží

Zvolené téma obsahuje celkem 8 odpovědí. Do diskuze (3 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Jiří Kadlec a poslední změna proběhla před 1 rok, 7 měsíců.

Prohlížíte 9 příspěvků - 1 z 9 (z 9 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #7483

    Iva Chlumecká
    Účastník

    Dobrý den. Je to už 7 dní od zaplacení zboží a prodejce stále zboží neodeslal. Mám to už nějak řešit nebo mám stále čekat? Děkuji Iva

    #7484

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    v současné době je v Číně nový rok, proto jsou z důvodů svátků prodlouženy doby pro odeslání. Čínské svátky letos končí 4. 2., poté se opět obnoví plný provoz prodejců i týmu Aliexpressu.
    Jinak všeobecně – po ověření platby Vám naskočí čas pro odeslání. Během této doby prodejce zboží připraví a napíše číslo zásilky. Zapsáním čísla zásilky začíná běžet ochranná doba pro doručení zboží. Pokud by číslo zásilky nenapsal a čas by vypršel, Aliexpress Vám automaticky vrací peníze zpět na kartový účet, aniž by jste musela o vrácení žádat.

    #7501

    Jiří Kadlec
    Účastník

    Dobrý den,
    prosím o pomoc. Koupil jsem přes Ali HDD /hardisk k PC /
    který za chvíli přestal fugovat.
    Rozhodl jsem se odeslat spor. Po vyplnění mi nejde odeslat – SUBMIT nereaguje

    děkuji za pomoc

    Jirka

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #7504

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    nedávno jsem také nahrávala video a proto si pamatuji, že jsem nahrála video, objevilo se 100% a ještě snad minutu trvalo, než tlačítko SUBMIT bylo oranžové. Takže se asi ještě něco ukládalo. Po nahrání videa tedy nechte stránku ještě otevřenou a uvidíte, mělo by se povést 🙂

    #7505

    Jiří Kadlec
    Účastník

    Dobrý den,

    velmi děkuji za odpověď

    video jsem schválně převedl do MP4, což by mělo být podporováno…

    objevilo se 100% , SUBMIT oranžové a ani po pěti minutách nelze odeslat

    nevím, kde může být ještě chyba, anglický text jsem zkrátil a měl by

    snad být správně…

    Jirka

    #7506

    Iveta
    Klíčník

    Zkuste se podívat do přehledu sporů, jestli náhodou už není otevřený.

    #7507

    Jiří Kadlec
    Účastník

    posílám dva obrázky. na prvním spor, který se podařilo úspěšně vyřešit / ten nový se tam nezobrazuje /

    na druhém obrázku – mé objednávky je napsáno otevřená řešení

    ale nejsem si jistý, zda spor odešel

    Jirka

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #7510

    Iveta
    Klíčník

    Z tohoto „českého“ překladu to nepoznám, ale když koukám na položku níže, tak tam je otevřít spor – objednávka je ještě na cestě. Kdežto u toho disku je Otevřená řešení, takže to vypadá na to, že spor je otevřený – zmizelo i tlačítko na Sledování objednávky.

    Koukněte se do sporů, nemusí to být poslední položka ve sporech. Spory se seřazují dle data objednávky, takže může být níže na stránce než poslední spor.

    #7511

    Jiří Kadlec
    Účastník

    Správa objednávek

    Všechny objednávky

    mobilní nabíjení

    Refundace a Spory

    odstraněné objednávky

    Správa zpětnou vazbu

    Moje kupóny

    My Select Kupon

    My Pocket aliexpress

    doručovací adresa

    TAK TADY – Refundace a Spory
    to není ještě něco zkusím a když, tak se ozvu zatím moc děkuji

    Jirka

Prohlížíte 9 příspěvků - 1 z 9 (z 9 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.