neodeslání zboží
- This topic has 8 replies, 3 voices, and was last updated 6 years, 10 months ago by Jiří Kadlec.
-
AuthorPosts
-
01/02/2017 at 7:41 #7483Iva ChlumeckáParticipant
Dobrý den. Je to už 7 dní od zaplacení zboží a prodejce stále zboží neodeslal. Mám to už nějak řešit nebo mám stále čekat? Děkuji Iva
01/02/2017 at 21:35 #7484IvetaKeymasterDobrý den,
v současné době je v Číně nový rok, proto jsou z důvodů svátků prodlouženy doby pro odeslání. Čínské svátky letos končí 4. 2., poté se opět obnoví plný provoz prodejců i týmu Aliexpressu.
Jinak všeobecně – po ověření platby Vám naskočí čas pro odeslání. Během této doby prodejce zboží připraví a napíše číslo zásilky. Zapsáním čísla zásilky začíná běžet ochranná doba pro doručení zboží. Pokud by číslo zásilky nenapsal a čas by vypršel, Aliexpress Vám automaticky vrací peníze zpět na kartový účet, aniž by jste musela o vrácení žádat.04/02/2017 at 17:00 #7501Jiří KadlecParticipantDobrý den,
prosím o pomoc. Koupil jsem přes Ali HDD /hardisk k PC /
který za chvíli přestal fugovat.
Rozhodl jsem se odeslat spor. Po vyplnění mi nejde odeslat – SUBMIT nereagujeděkuji za pomoc
Jirka
Attachments:
You must be logged in to view attached files.04/02/2017 at 20:17 #7504IvetaKeymasterDobrý den,
nedávno jsem také nahrávala video a proto si pamatuji, že jsem nahrála video, objevilo se 100% a ještě snad minutu trvalo, než tlačítko SUBMIT bylo oranžové. Takže se asi ještě něco ukládalo. Po nahrání videa tedy nechte stránku ještě otevřenou a uvidíte, mělo by se povést 🙂04/02/2017 at 20:47 #7505Jiří KadlecParticipantDobrý den,
velmi děkuji za odpověď
video jsem schválně převedl do MP4, což by mělo být podporováno…
objevilo se 100% , SUBMIT oranžové a ani po pěti minutách nelze odeslat
nevím, kde může být ještě chyba, anglický text jsem zkrátil a měl by
snad být správně…
Jirka
04/02/2017 at 20:48 #7506IvetaKeymasterZkuste se podívat do přehledu sporů, jestli náhodou už není otevřený.
04/02/2017 at 21:03 #7507Jiří KadlecParticipantposílám dva obrázky. na prvním spor, který se podařilo úspěšně vyřešit / ten nový se tam nezobrazuje /
na druhém obrázku – mé objednávky je napsáno otevřená řešení
ale nejsem si jistý, zda spor odešel
Jirka
Attachments:
You must be logged in to view attached files.04/02/2017 at 21:11 #7510IvetaKeymasterZ tohoto “českého” překladu to nepoznám, ale když koukám na položku níže, tak tam je otevřít spor – objednávka je ještě na cestě. Kdežto u toho disku je Otevřená řešení, takže to vypadá na to, že spor je otevřený – zmizelo i tlačítko na Sledování objednávky.
Koukněte se do sporů, nemusí to být poslední položka ve sporech. Spory se seřazují dle data objednávky, takže může být níže na stránce než poslední spor.
04/02/2017 at 21:39 #7511Jiří KadlecParticipantSpráva objednávek
Všechny objednávky
mobilní nabíjení
Refundace a Spory
odstraněné objednávky
Správa zpětnou vazbu
Moje kupóny
My Select Kupon
My Pocket aliexpress
doručovací adresa
TAK TADY – Refundace a Spory
to není ještě něco zkusím a když, tak se ozvu zatím moc děkujiJirka
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.