Přidej recenzi

neodoslaná objednávka

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel Český Aliexpress Český Aliexpress a poslední změna proběhla před 5 měsíců.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #8749

    lilli89
    Účastník

    Dobrý deň,
    mám otázočku ako postupovať keď predajca má na odoslanie tovaru posledných pár hodín?Písala som mu správu, žiaľ bez odpovede.Tovar stále neodoslal. Peniaze mi z účtu odišli.Mám objednávku nejako zrušiť ja ešte v tej lehote?Alebo mám počkať kým vyprší doba na odoslanie a peniaze vrátia automaticky?
    A ešte jedna otázočka k druhej objednávke 🙂 tá je zo skrytého predaja. Tovar mi síce predajca odoslal 05.05., ale 18.05. sa mi v sledovaní zásielok objavilo ,,shipment cancelled´´. Žiadny e-mail mi k tomu neprišiel.Má ešte 14 dní na dodanie tovaru. Myslíte, že mi balík dorazí a mám počkať? Alebo mám hneď otvoriť spor?
    Ďakujem za každú radu 🙂

    #8818

    urcite je dolezite si strazit ochrannu lehotu a v pripade ze balik nedorazi tak otvorit spor. Inak sa moze stat, ze nedostanete jak tovar tak peniaze.

    pozrite sa na http://www.slovenskyali.sk na navody, ako nakupovat na aliexpress. jedna sa o navod cislo 24.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.