Přidej recenzi

Neprišiel mi tovar

Zvolené téma obsahuje celkem 11 odpovědí. Do diskuze (3 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Zuzana a poslední změna proběhla před 2 roky.

Prohlížíte 12 příspěvků - 1 z 12 (z 12 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1282

    Domi
    Uživatel

    Ahojte, do ukončenia purchase protection mi zostaval cca 1 den, na tovar som uz cakala vyše 60 dní, dala som otvorit spor, predajca mi tvrdil, ze tovar je uz na moju adresu doruceny, lenže opak je pravdou. Dala som eskalovat spor, ali mi napisali, že musim predlozit nejake potvrdenie z pošty. Teraz mi zostavaju 2 dni na odpoved. Chcela by som znova predlzit purchase protection aspon na 20 dní, mozno mi ten balik príde ešte. Može mi predajca predlzit purchase protection aj ked uz je po lehote? Mám dat zrušit arbitráž? Ked ju zrušim, tak sa predajcovi pripisu hned peniaze na ucet a ja budem v kely? 😀 dakujem za rady baby

    #1284

    Iveta
    Klíčník

    Ahoj,
    doručovací doba, která skončila již prodloužit nelze. Zásilka byla sledovatelná až k Vám? Nechce Aliexpress to potvrzení z pošty spíše po prodejci? Spor určitě nerušte, přišla byste o peníze.

    #1285

    Domi
    Uživatel
    #1286

    Domi
    Uživatel

    toto mi píše ali: Dear Dominika Reckova,

    Thank you for contacting AliExpress. I am sorry to hear that you are not satisfied with your order 67631751352008.

    After checking the tracking information, we found that the status of the package is delivered.

    If you have not received the package, please provide official document from post office or shipping company or other valid evidence to prove that you did not received the package within 3 days, otherwise we will follow the tracking information and release the payment to the seller.

    #1288

    Iveta
    Klíčník

    Podle zaslaného obrázku jsem ověřovala doručení a zboží bylo doručeno 24/6 jak podle 17track
    http://www.17track.net/cs/result/post.shtml?nums=RL103194042CN
    tak i podle stránek Slovenské pošty (příloha). Jenomže NIKDE není napsáno KAM dorazil. Tím myslím, že např. když jste z Košic a prodejce Vám pošle číslo zásilky, která dorazí do Bratislavy (zásilka nebude pro Vás), tak podle trackingu nepoznáte kam se zásilka doručovala a kam dorazila. Stránky České pošty ukáží doručovací poštu (okresní město) i místo kam zásilka byla doručena (vesnici). Tady není kromě Slovenska žádná bližší informace.

    Zaběhněte s číslem zásilky na Vaší doručovací poštu, měli by v počítači dohledat místo kam zásilka byla doručena – město, případně i jméno příjemce. Je to doručená zásilka, takže někdo ji musel převzít a PODEPSAT převzetí, aby v systému naskočilo, že byla 24/6 doručena.

    #2830

    Zuzana
    Uživatel

    dobrý deň. Objednala som si obal na mobilný telefón Nokia Asha a zároveň aj na Lenovo Vibe P1. Na lenovo mi obal prišiel,ale na nokiu ešte nie a peniaze z účtu mi boli stiahnuté

    #2831

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    byla to 2 objednávky (2 čísla objednávek) nebo jedna, jeden prodejce?

    #2832

    Zuzana
    Uživatel

    Dva čísla objednávok

    #2833

    Iveta
    Klíčník

    Tak druhá objednávka je na cestě.

    #2834

    Zuzana
    Uživatel

    ale na lenovo som objednávala neskôr

    #2835

    Iveta
    Klíčník

    To s tím přece nesouvisí. Každá zásilka je posílána z jiného města Číny, každá zásilka letěla jiným letadlem do ČR/SR, na hlavní poště v cílové zemi zpracování zásilek trvá různě dlouho. Ochranná doba od odeslání zásilky je 60 dnů a během té doby by měla být zásilka doručena. Pokud je to více než 60 dnů, je na místě otevřít spor.

    #2836

    Zuzana
    Uživatel

    aha ok ďakujem pekne

Prohlížíte 12 příspěvků - 1 z 12 (z 12 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.