Přidej recenzi

Netrpělivost

Zvolené téma obsahuje celkem 2 odpovědi. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  PetrT a poslední změna proběhla před 8 měsíců.

Prohlížíte 3 příspěvky - 1 ze 3 (z 3 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #8177

    PetrT
    Účastník

    Zdravím, prosím o radu. Balíček z Ali nedorazil v termínu 60 dnů, 2 dny poté jsem otevřel spor a žádal o vrácení peněz. Po několika dnech AliExpress jako autorita rozhodl v můj prospěch a spor uzavřel s rozhodnutím vrátit peníze. Následující den balíček přišel. Jak postupovat, když do sporu již znovu nejde vstoupit? Nechci si nechat cizí peníze..Děkuji

    #8185

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    udělejte novou objednávku zboží, zaplatťe jej a napište prodejci, ať jej neodesílá, že to jsou peníze za obj. č. XXXXX, za které byly ve sporu vrácené peníze a zboží poté došlo. Prodejce napíše nějaké číslo zásilky a Vy hned můžete potvrdit doručení zboží (někdy to jde hned, někdy až po 10ti dnech po zapsání sledovacího čísla.)
    Pokud by se mezi starou objednávkou a novou objednávkou zboží změnila cena, tak objednejte klidně jiné zboží od toho prodejce ve stejné částce.
    Takto je to nejjednodušší systém jak prodejci zaplatit a prodejci jej znají, takže se nebojte, že mu to budete muset nějak vysvětlovat.

    #8193

    PetrT
    Účastník

    Děkuji mnohokrát, zkouším to 🙂

Prohlížíte 3 příspěvky - 1 ze 3 (z 3 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.