Přidej recenzi

Neuznání reklamace

Zvolené téma obsahuje celkem 0 odpovědí. Do diskuze (1 hlas) se naposledy zapojil uživatel  Tynusa a poslední změna proběhla před 6 měsíců, 1 týden.

Prohlížíte 1 příspěvek (z 1 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #9086

    Tynusa
    Účastník

    Ahojte, prosím o radu. Objednala jsem ochranné sklo na telefon. Sklo přišlo docela rychle, ale po jeho nalepení jsem zjistila, že sklo nepřilnulo tak, jako mělo. Je v něm malý kaz, nějaká rýha, kolem které zůstává velká bublina. Všechno jsem nafotila, vyvolala spor, všechno popsala a odeslala fotky. Prodejce mi napsal, že je to tím, že telefon byl špatně vyčištěný. To ale není pravda. Pár sklíček jsem už nalepila a tohle se nestalo nikdy. A když náhodou zůstala nějaká nečistota, tak sklo přilnulo, akorát třeba bylo vidět smítko. Tohle vypadá jinak, je tam jasná rýha, která nebyla způsobena mou manipulací. O těch cca 40Kč by mi ani nešlo. Jenže sklo budu muset objednat nové a pokud se mi ještě něco takového stane, přestane pro mě ali mít smysl. Pak si rovnou budu moct koupit dražší sklo tady a navíc ho budu mít hned. Máte nějakou radu, prosím?

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
Prohlížíte 1 příspěvek (z 1 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.