Přidej recenzi

neuznany spor

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 3 roky, 6 měsíců.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #807

    Zuzana
    Uživatel

    ahoj, mam taky problem otvorila som spor pre velmi zlu kvalitu tovaru + poskodenie, dolozila fotkami opisala problem, predajca sa po tyzdni ozval s tym ze on problem nevidi ziadny (samozrejme) a nesuhlasi s nahradou
    teraz neviem ako mam reagovat, ak chcem spor modifikovat mozem robit co chcem stale mi vyhodit -Please enter between 4 – 512 English characters, co teda nechapem preco lebo uvedenu podmienku splnam
    alebo mam spor rovno escalovat?

    uz sa mi to stalo, prisla mi bluzka s roztrhnutym rukavom a celkovo zle usita, predajcia navrhol kompenzaciu 2,2e zo 6e, s cim som nesuhlasila kedze bola nepouzita, odvtedy nereagoval spor som eskalovala dolozila som vsetko napriek tomu ho uzavreli a a dali mi kompenzaciu len 2,2 ktore mi este neprisli na ucet odvtedy
    takze by som sa podobnej situacii rada vyhla
    dakujem

    #808

    Iveta
    Klíčník

    Ahoj,
    třeba může být problém s kvalitou fotek (některé fotky z mobilu nejsou dost jasné), nebo je tam poškození špatně vidět, těžko říci. Zkus sem hodit fotky poškození, kouknem na to, co tam tedy prodejce za poškození nevidí. U té hlášky – buď tam máš více než 512 znaků, nebo tam máš překlep v angličtině (plaese místo please apod.). Pokud se ani na druhý pokus nedohodnete, tak jej eskaluj.

    U té blůzky, tam nechápu poznámku o tom, že byla nepoužitá. Nebo jsi myslela jako nepoužitelná, na vyhození? Pokud to šlo zašít a věc používat, tak proto Ali uznalo kompenzaci jen 2,2 dle návrhu prodejce. Jestli peníze nemáš na účtu, tak se ozvi znovu Ali, že ti to nepřišlo. Jen ještě upozorním, že když věc koupíš třeba 11/1, přijde ti 22/2 s vadou, vyvoláš spor, uznají ti částku a pošlou, tak tak vrácená částka se ti na účtu objeví zpětně u data nákupu, tedy ty peníze s mínusem hledej u 11/1, ne až koncem února – to je nejčastější problém při dohledávání vrácení částky.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.