Přidej recenzi

Nevím si rady

Zvolené téma obsahuje celkem 15 odpovědí. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Vladislava a poslední změna proběhla před 2 roky, 7 měsíců.

Prohlížíte 15 příspěvků - 1 z 15 (z 16 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1564

    Vladislava
    Uživatel

    :dry: :dry:
    Dobrý den, zahájila jsem spor , ale nevím jak dál 🙁
    Objednat NO:
    69477940308707
    Postavení:
    Čeká na schválení sporů prodávajícího
    Připomínka:
    Již jste otevřeli sporu.
    Pokud prodávající nereaguje na léčbu do 0 kalendářních dnů 13 hodin 45 minuta 33 2., bude spor bude uzavřen ve svém návrhu. Můžete pokračovat jednání řešení s prodávajícím do lhůty přijde. Přečtěte si více o náš spor politiky0133032
    Děkuji Vlaďka
    zatím nikdo nereagoval 🙁

    #1567

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý večer,
    to je jen dobře 🙂 Když prodejce nebude reagovat, spor se uzavře ve svém návrhu 🙂 V překladu do znamená – o nějaké řešení či částku jste požádala a když prodejce neodpoví, tak se Vám to automaticky potvrdí (kdo mlčí, souhlasí). Aspoň se s nikým nemusíte dohadovat 🙂

    #1582

    Vladislava
    Uživatel

    Dobrý den, děkuji 🙂
    ale smůla 🙁 prodejce reagoval a napsal tohle
    Ahoj, příteli
    jsem přijal sporu, bude Alipay vrátí vás do 2-7 pracovních dnů.
    Doufám, že se můžete dostat peníze, brzy
    pls splácet pro něj po obdržení zásilky
    mohli byste být laskavý, aby mi odejít 5 hvězdiček zpětnou vazbu, když se dostanete náhrada,
    je to velmi důležité pro mou práci.
    děkuji moc
    doufám, že se vypořádat s vámi znovu.
    tak nevím co teď 🙂

    #1583

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    😀 to není smůla! 😀 Prodejce Vám napsal, že spor Vám potvrzuje a peníze se Vám vrátí do 2-7 pracovních dnů 🙂
    Doufá, že peníze dostanete brzy a prosí Vás, aby jste byla tak laskavá a dala mu do hodnocení 5 hvězdiček, protože to pomáhá jeho obchodu a doufá, že si u něj zase někdy něco objednáte.
    To vyjde úplně na stejno, jestli prodejce neodpoví vůbec nebo schválí rovnou Váš návrh 🙂 Spor máte uzavřený a peníze jsou na cestě. Teď už jen zbývá ohodnotit prodej (v levém menu Feedbacks)

    #1584

    Vladislava
    Uživatel

    Děkuji Ivetko 🙂 jste moc hodná :kiss:

    #1594

    Vladislava
    Uživatel

    Prosím, jek se převádí platba v eurech nebo v dolarech ? :dry:
    Děkuji

    #1595

    Iveta
    Klíčník

    Chcete udělat převod v cizí měně? Poplatek bude několik stovek…..
    Jinak to musí nabízet Vaše banka, některé zahraniční platby v internetovém bankovnictví nenabízejí.

    #1596

    Vladislava
    Uživatel

    nene 🙂 jen jsem koukala na účet a mám platbu převedenou v eurech a na aliexpresu je to v dolarech

    #1597

    Vladislava
    Uživatel

    tak nevím jak si mám přepočítávat zboží 🙂

    #1598

    Iveta
    Klíčník

    Aha 🙂
    Některé banky totiž zaúčtovávají pouze v eurech, např. mBank. Platbu v dolarech tak nejdříve převede na eura a poté eura na Kč. Platíte tak kurzovné vlastně 2x 🙁 Proto když Vaše banka nepodporuje dolary, tak by bylo asi výhodnější platit v eurech.

    #1599

    Vladislava
    Uživatel

    jj, mám českou spořitelnu 🙁 a jak to mám prosím Vás udělat abych to zaplatila hned v eurech ? :huh:

    #1600

    Iveta
    Klíčník

    když jdete zaplatit košík, tak si přepněte nahoře na liště US na EUR

    #1601

    Vladislava
    Uživatel

    :kiss: :kiss: :kiss: děkuji moc

    #1846

    Vladislava
    Uživatel

    Dobrý večer, potřebuji poradit jak mám poslat peníze za zboží…….jelikož zboží dlouho nešlo , tak vrátili peníze, ale zboží přesto přišlo
    a já nevím jak ty peníze zase poslat :unsure:
    Děkuji
    Vlaďka

    #1847

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý večer,
    můžete si objednat totéž zboží (pokud je ve stejné ceně) nebo jiné zboží ve stejné hodnotě – vytvořit objednávku a zaplatit. Zároveň hned napsat prodejci, že Vám přišla objednávka č. XXXX1, za kterou Vám vrátil peníze. Proto jste vytvořila objednávku XXXX2, ale ať ji neposílá, jen potvrdí odeslání zboží (napíše tam nějaké smyšlené sledovací číslo). Hned jak zásilku „odešle“, tak potvrdíte její přijetí. Dříve to nešlo potvrdit dříve než za 5 dnů od odeslání, ale nedávno jsem také takto platila a šlo to hned druhý den potvrdit, možná to jde i dříve.

Prohlížíte 15 příspěvků - 1 z 15 (z 16 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.