Nevím si rady

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • Author
    Posts
  • #1564
    Vladislava
    Member

    :dry: :dry:
    Dobrý den, zahájila jsem spor , ale nevím jak dál 🙁
    Objednat NO:
    69477940308707
    Postavení:
    Čeká na schválení sporů prodávajícího
    Připomínka:
    Již jste otevřeli sporu.
    Pokud prodávající nereaguje na léčbu do 0 kalendářních dnů 13 hodin 45 minuta 33 2., bude spor bude uzavřen ve svém návrhu. Můžete pokračovat jednání řešení s prodávajícím do lhůty přijde. Přečtěte si více o náš spor politiky0133032
    Děkuji Vlaďka
    zatím nikdo nereagoval 🙁

    #1567
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý večer,
    to je jen dobře 🙂 Když prodejce nebude reagovat, spor se uzavře ve svém návrhu 🙂 V překladu do znamená – o nějaké řešení či částku jste požádala a když prodejce neodpoví, tak se Vám to automaticky potvrdí (kdo mlčí, souhlasí). Aspoň se s nikým nemusíte dohadovat 🙂

    #1582
    Vladislava
    Member

    Dobrý den, děkuji 🙂
    ale smůla 🙁 prodejce reagoval a napsal tohle
    Ahoj, příteli
    jsem přijal sporu, bude Alipay vrátí vás do 2-7 pracovních dnů.
    Doufám, že se můžete dostat peníze, brzy
    pls splácet pro něj po obdržení zásilky
    mohli byste být laskavý, aby mi odejít 5 hvězdiček zpětnou vazbu, když se dostanete náhrada,
    je to velmi důležité pro mou práci.
    děkuji moc
    doufám, že se vypořádat s vámi znovu.
    tak nevím co teď 🙂

    #1583
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    😀 to není smůla! 😀 Prodejce Vám napsal, že spor Vám potvrzuje a peníze se Vám vrátí do 2-7 pracovních dnů 🙂
    Doufá, že peníze dostanete brzy a prosí Vás, aby jste byla tak laskavá a dala mu do hodnocení 5 hvězdiček, protože to pomáhá jeho obchodu a doufá, že si u něj zase někdy něco objednáte.
    To vyjde úplně na stejno, jestli prodejce neodpoví vůbec nebo schválí rovnou Váš návrh 🙂 Spor máte uzavřený a peníze jsou na cestě. Teď už jen zbývá ohodnotit prodej (v levém menu Feedbacks)

    #1584
    Vladislava
    Member

    Děkuji Ivetko 🙂 jste moc hodná :kiss:

    #1594
    Vladislava
    Member

    Prosím, jek se převádí platba v eurech nebo v dolarech ? :dry:
    Děkuji

    #1595
    Iveta
    Keymaster

    Chcete udělat převod v cizí měně? Poplatek bude několik stovek…..
    Jinak to musí nabízet Vaše banka, některé zahraniční platby v internetovém bankovnictví nenabízejí.

    #1596
    Vladislava
    Member

    nene 🙂 jen jsem koukala na účet a mám platbu převedenou v eurech a na aliexpresu je to v dolarech

    #1597
    Vladislava
    Member

    tak nevím jak si mám přepočítávat zboží 🙂

    #1598
    Iveta
    Keymaster

    Aha 🙂
    Některé banky totiž zaúčtovávají pouze v eurech, např. mBank. Platbu v dolarech tak nejdříve převede na eura a poté eura na Kč. Platíte tak kurzovné vlastně 2x 🙁 Proto když Vaše banka nepodporuje dolary, tak by bylo asi výhodnější platit v eurech.

    #1599
    Vladislava
    Member

    jj, mám českou spořitelnu 🙁 a jak to mám prosím Vás udělat abych to zaplatila hned v eurech ? :huh:

    #1600
    Iveta
    Keymaster

    když jdete zaplatit košík, tak si přepněte nahoře na liště US na EUR

    #1601
    Vladislava
    Member

    :kiss: :kiss: :kiss: děkuji moc

    #1846
    Vladislava
    Member

    Dobrý večer, potřebuji poradit jak mám poslat peníze za zboží…….jelikož zboží dlouho nešlo , tak vrátili peníze, ale zboží přesto přišlo
    a já nevím jak ty peníze zase poslat :unsure:
    Děkuji
    Vlaďka

    #1847
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý večer,
    můžete si objednat totéž zboží (pokud je ve stejné ceně) nebo jiné zboží ve stejné hodnotě – vytvořit objednávku a zaplatit. Zároveň hned napsat prodejci, že Vám přišla objednávka č. XXXX1, za kterou Vám vrátil peníze. Proto jste vytvořila objednávku XXXX2, ale ať ji neposílá, jen potvrdí odeslání zboží (napíše tam nějaké smyšlené sledovací číslo). Hned jak zásilku “odešle”, tak potvrdíte její přijetí. Dříve to nešlo potvrdit dříve než za 5 dnů od odeslání, ale nedávno jsem také takto platila a šlo to hned druhý den potvrdit, možná to jde i dříve.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password