Přidej recenzi

Nevyzvednutí objednávky

Zvolené téma obsahuje celkem 2 odpovědi. Do diskuze (3 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 2 roky, 10 měsíců.

Prohlížíte 3 příspěvky - 1 ze 3 (z 3 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #519

    Dobrý den,
    měla bych jeden dotaz. Objednala jsem si zboží, ale prodejce to odeslal se 14 denním zpožděním a už jsem nepočítala, že mi dorazí. Otevřela jsem spor a prodejce ho uzavřel s tím, že zboží je na cestě. Já ho ale už nechci, koupila jsem si za něj náhradu. Teď mi balík již leží na poště. Co se stane, když ho nedojdu vyzvednout? Vrátí mi Aliexpress peníze?
    Děkuju moc za odpověď 🙂
    Adriana

    #1774

    Lenka R.
    Uživatel

    Dobrý den, jsem v podobné situaci, Jak to u vás dopadlo? Asi se nevyplatí nechat vrátit zásilku zpět do číny?
    Snažím se vymyslet jak to správně vyřešit, zda zásilku vyzvednout a požadovat nějakou částku zpět anebo nechat vrátit poštou zpět odesilateli?
    U mě to bylo bohužel zboží na svatbu,objednala jsem 12.11.+ připlatila za EMS, která má doručení 6-20 dní, odesílatel měl max. 10 dní na odeslání. Pravidelně jsem ho urgovala. Zásilka se ovšem v systému objevila jako odeslaná až 4.12. -pak to ovšem šlo rychle – 8.12. už je vstup na poštu a odeslání celního listu, ve schránce jsem to měla 11.12. Svatba bohužel byla 12.12. takže vyřídit s poštou clo a doručit zboží se už nepodařilo.
    Zboží mám v plánu vyzvednout a požadovat zpět částku za poštovné. Ale zvažovala jsem i myšlenku nechat balíček vrátit zpět odesílateli. Jen nevím, s jakým výsledkem by to dopadlo.
    Díky

    Lenka R.

    #1783

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    když otevřete spor, tak myslím, že tam je možnost „zboží vráceno zpět prodejci“. Asi bych této možnosti využila – prodejce odeslal pozdě (přidala bych printscreen trackingu) a zboží došlo pozdě, ačkoliv o tom byl prodejce informován, že potřebujete zboží do určitého data. Zboží se vrací, takže prodejce by neměl odmítnout.
    Když vyzvedenete a budete posílat zpět, poštovné je vždy na Vaše náklady, prodejce Vám nedá ani cent 🙁

Prohlížíte 3 příspěvky - 1 ze 3 (z 3 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.