Nezobrazuje se možnost zrušit objednávku

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #9156
    Jiri
    Participant

    Objednal jsem si zboží dne 12.3.019. Za zboží jsem zaplatil. Dne 20.3 tj. 20 hodin před koncem termínu pro zpracování objednávky jsem obdržel email od AliExpressu ve kterém mě informují, že “prodávající pro Vás prodloužil ochranu nákupu”. Zároveň se údaje v objednávce změnily na “Vaše objednávka bude uzavřena: za 78 dní 19 hodin 15 minut”. Chtěl jsem objednávku zrušit, ale možnost volby zrušit objednávku se nikde nezobrazuje. Zobrazuje se volba “Sledovat objednávku” a “Potvrdit přijmutí zboží”. Domníval jsem se, že prodloužení ochrany nákupu slouží pro nakupujícího a ne pro prodejce. S počínáním prodejce nesouhlasím a chci zrušit objednávku a vrátit peníze (samozřejmě přes AliExpress). To jsem také napsal prodejci. Zatím nereaguje. Cítím se jako rukojmí, které jen čeká. jak to dopadne. Vyvolat spor prý nelze pokud prodejce zboží neodeslal. Poradí mi, prosím, někdo, jak dál postupovat?
    Děkuji za odpověď

    #9157
    Jiri
    Participant

    Ještě doplňuji, že jsem prodloužení ochrany nákupu neaktivoval!!! Obchodník mne neinformoval, že by chtěl v systému tuto možnost použít. Nerozumím tomu, jak je toto možné, že si prodejce může takto upravovat volbu, která by měla být dostupná pouze pro kupujícího.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password