Přidej recenzi

Nové problémy s NEdoručováním z Číny – Zásilkovna a vracení zboží do Číny

Aliexpress česky – Diskuze a Nákupy z Číny Fóra Nakupování na Aliexpress Reklamace zboží Nové problémy s NEdoručováním z Číny – Zásilkovna a vracení zboží do Číny

Zvolené téma obsahuje celkem 5 odpovědí. Do diskuze (5 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel  Zivan a poslední změna proběhla před 1 týdnem, 3 dny.

Prohlížíte 6 příspěvků - 1 z 6 (celkem z 6)
  • Autor
    Příspěvky
  • #148330

    st
    Účastník

    Aliexpress asi letos začal využívat jiného evropského přepravce https://t.meest-group.com/mymeest/int/ , který využívá českou zásilkovnu. Zásilkovna ignoruje osobní adresy klientů a odesílá balíky na své výdejní body, aniž by o tom klient ALiexpressu věděl, nebo si tuto službu objednal. Na balících, které jsem doslova vypátrala bylo pouze mé jméno a výdejní bod, který svévolně určil meest (bez tel. čísla a mojí osobní adresy). Na mé reklamace Zásilkovna odpověděla, že si toto konkrétní doručování, resp. konkrétně tyto výdejní body objednal klient (tzn. meest, potažmo ALiexpress) a že jinam doručovat nebude a nemůže. Takže reklamace zásilkovna nechce uznat. Takže moje balíky se vrací zpět do Číny, aniž bych věděla o tom, že přišly do výdejního bodu a adresu této výdejny. Když jsem reklamovala na výše uvedeném odkazu několik zásilek (meest), tak existence zásilek v jejich systému byla obratem po reklamaci smazána, takže pak již ani zásilka v systému neexistuje (neposílají žádnou zpětnou vazbu, např., že jste zadali nějaký požadavek.) Aliexpress se tváří, že za špatné doručení může prodejce nebo klient, který si zásilku nepřevzal (Aliexpress také ignoruje fakt, že klientem nebylo objednáno na výdejní bod, ani že o tom klient něvěděl). Ali má v systému automatickou informaci (od firmy meest), že zásilka byla doručena (byla doručena na výdejní bod), takže to považuje za doručené. Aliexpress se tváří, že mě jako nechápe a posílá mě pro zásilky, které již byly dávno odeslány zpět do Číny. Ali se tváří, že přece bylo doručeno. Nikdo nechce nést zodpovědnost za špatné doručování. Fakt nemám zapotřebí se rozčilovat a běhat po městě každý týden po různých výdejních bodech zásilkovny a hledat, jestli mi tam něco přišlo z Číny. Psala jsem prodejcům, aby reklamovali u managementu přepravu, nicméně na to nelze spoléhat, muselo by to být zřejmě hromada stížností. Aliexpress rozhodce se mě vlastně vždy jen snažil formálně zbavit. Předtím doručování fungovalo vcelku dobře. Teď je to naprosto nespolehlivé a jen přicházím o peníze. Přišla jsem tak letos o dost peněz. Zvažuji, už na Aliexpress asi nebudu nakupovat. Tak to jsou mé letošní zkušenosti. Hezké dny přeji.

    #148334

    Jaroslav
    Účastník

    Zdravím, a vy jste nikdy nebyl informován zásilkovnou o zásilce, kde ji máte k vyzvednutí emailem a sms zprávou ) Tohle zásilkovna poslala předem :

    Dobrý den,

    čínské internetové tržiště (např. AliExpress, GearBest nebo Joybuy) nás informovalo o Vaší objednávce číslo RO42……1EE, která bude zpracována společností Zásilkovna. Nyní čekáme na dodání zásilky od evropského distributora zásilek z Číny MyMeest.pl a následně ji dle jeho instrukcí doručíme na výdejní místo: Bl…., Mas…… náměstí 1…

    Proč mi doručuje zboží Zásilkovna?

    Čínská internetová tržiště mají pro doručování v Evropě smluvního partnera MyMeest.pl, který má na starosti distribuci zásilek z Číny po celé Evropě. Zásilkovna je logistickým partnerem společnosti MyMeest.pl pro Českou republiku. Společnost MyMeest.pl nám předává jak zásilky, tak potřebné informace pro jejich doručení.

    Proč mi zásilka dorazí právě tam?

    Způsob doručení zásilek určuje společnost MyMeest.pl, která získává od e-shopů v Číně veškerá data k objednávce – včetně zadané adresy. Na základě zadané adresy pak MyMeest.pl vybírá nejbližší výdejní místo ve Vašem okolí pomocí geolokace – jedná se o čistě jejich obchodní a provozní rozhodnutí. Zásilkovna pak jako subdodavatel služeb v ČR obdrží až finální adresu výdejního místa, na které zásilku, dle instrukcí MyMeest.pl, doručí.

    Více informací se dozvíte na blogu Zásilkovny v našem článku věnovanému spolupráci s čínskými internetovými tržišti.

    Chceme vás ubezpečit, že fungujeme a doručujeme všechny zásilky dále a operativně se snažíme reagovat na všechna opatření Vlády ČR. Jsme v permanentním kontaktu se všemi výdejními místy a eshopy. Výdej zásilek na výdejních místech není omezen a máme jich přes 2000 otevřených. Prosíme vás, abyste v zájmu bezpečí pracovníků výdejny i vašeho měli při vyzvednutí zásilky na sobě roušku. Do prodejny prosíme vstupujte jednotlivě. Samotný výdej pak trvá v řádu pár sekund a předchází tvoření front.

    Dokázali jsme sehnat 20 000 roušek pro naše řidiče, zaměstnance na depech a pro kolegy na výdejních místech. Mají od nás k dispozici rukavice, dezinfekční prostředky a vše co potřebují k maximální bezpečnosti nás všech.

    Chtěli bychom vám poděkovat za obrovskou podporu, která od vás v této době k nám do Zásilkovny proudí. Moc si toho vážíme a uděláme pro vás maximum!

    Kdy si mohu zásilku vyzvednout?

    Vyčkejte prosím na informační email a SMS zprávu, které obdržíte ve chvíli, kdy bude zásilka připravena k odběru. Dříve výdejní místo nenavštěvujte, objednané zboží tam nebude k dispozici. Přesměrování zásilek na jinou adresu z provozních důvodů není možné.

    Pro podrobnosti o stavu zásilky navštivte webové stránky tracking.packeta.com a v poli Track&Trace zadejte přidělené trasovací číslo Z 260 … 689 , nebo klikněte na následující odkaz: trasování zásilky Z 260 … 689

    • Odpověď byla upravena před 2 měsíci, 3 týdny uživatelem  Jaroslav.
    #148482

    thadeas
    Účastník

    Ahoj,

    POZOR!!!! Stejná zkušenost. Uvidíme, jak se k tomu postaví Aliexpress, ale svévolná změna dodání zásilky na adresu kamsi (cca 15km daleko). Uvidíme o co všechno příjdu. Zásilek objednávám celkem dost – budu samozřejmě reklamovat.

    #148520

    fero
    Účastník

    Místo toho, abyste byli rádi, že se to vyhne celnici České pošty a tím pádem neskutečnému zdržení, tak doufám, že to kvůli takovým ….. nepřestane AE využívat. Vždy to příjde přes Estonsko->Meest->Zásilkovnu 2x rychleji a u mě na výdejní místo, které mám 100 metrů od baráku. Pokud bydlíte v zapadákově, tak hold budete muset vytáhnout auto a zajet si pro to. Na poštu také musíte, když nejste doma a nevleze se to do schránky.

    #148651

    Jaroslav
    Účastník

    @fero

    přečetl jste si vůbec o čem byla řeč ? to, že vy s tím nemáte problém neznamená, že ho nemá někdo jiný !! ona poukazuje na fakt, že vůbec neví o tom, že zásilka někde leží nebo ne, protože ji nikdo neinformuje, kam by si pro ni měla dojít. Nebo to jako má každý den obcházet zásilkovny v okolí, jestli tam něco nemá ? Tohle by se určitě nelíbilo ani vám.

    #148895

    Zivan
    Účastník

    fero: Ja mam taky vydejni misto 200m od baraku (a pak dalsi dve cca 1km) a zasilka z Ciny mi presto prisla na vydejni misto 7km daleko.

Prohlížíte 6 příspěvků - 1 z 6 (celkem z 6)

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.