Objednávka propadla skladu

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #1607

    Dobrý den, ještě jeden dotaz 🙂
    4.10.2015 jsem si objednala mikinu – zde odkaz http://www.aliexpress.com/snapshot/6951299001.html?orderId=69672949867391
    6.10.2015 mi prodejce napsal toto a zadal sledovací číslo – 10.06.2015 02:26 (GMT-7): Informace pro objednání obdrží dopravce,
    HN002672185AE
    11.11.2015 přišlo toto – Package pick-up failed by warehouse
    2015-11-12 11:27:56
    znamená to, že se ztratila při dopravě?
    Prodejce jsem kontaktovala, žádá mne o čas. Mikiny už ale nejsou v nabídce. Děkuji za odpověď Zdenka

    #1613
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    může i nemusí. Osobně se mi to nestalo, ale od jiných nakupujících vím, že u někoho to byl poslední tracking o zásilka a pak dorazila a u někoho prodejce napsal, že zásilka byla ztracena a vrátil peníze.
    Zkuste se obráti na prodejce, aby to prověřil – zboží je ještě v Číně, tak to umí zjistit. Možná, že sám potvrdí, že máte otevřít spor.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password